Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ
"...ΜΟΝΟ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΟ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΑΝΙΟ ΘΕΙΟ ΠΛΑΝΗΤΗ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΝΙΕΡΟ ΘΕΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥΣ.
Ο ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΛΥΤΕΣ ΑΙΤΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ, ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΙΕΡΑΡΧΙΕΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΩΝ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗ ΤΟΥ ΑΝΕΛΙΞΗ.
Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ
Ο ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΛΥΤΕΣ ΑΙΤΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ, ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΙΕΡΑΡΧΙΕΣ ΤΗΣ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΩΝ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗ ΤΟΥ ΑΝΕΛΙΞΗ.
ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΟΤΑΤΟ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ.
ΟΙ ΝΟΜΟΘΕΤΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ Ή ΟΛΟΙ. Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΛΕΚΤΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΟΣ.
…………………………………………………………………….
ΕΑΝ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ ΝΟΜΟΘΕΤΕΣ, ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΩΣ ΕΞΗΣ:
ΑΡΧΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΠΑΝΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ 33 ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ ΣΥΝ + ΤΩΝ 2 ΔΥΟ ΝΟΜΩΝ:
ΑΡΧΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΠΑΝΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ 33 ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ ΣΥΝ + ΤΩΝ 2 ΔΥΟ ΝΟΜΩΝ:
1ος ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ.
2ος ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ, «ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΔΙΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΟΥ ΟΛΟΥ».
ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΙΤΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΒΙΟ ΚΑΙ ΖΩΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΟΠΟΥ ΑΥΤΟΣ Ο ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ 33 ΣΥΝ + 2 ΔΥΟ ΝΟΜΩΝ, ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ, ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ, ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΑΞΙΩΘΕΙ ΩΣ Ο ΙΕΡΟΣ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ, Ο ΕΚΛΕΚΤΟΣ, ΟΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΣΥΝΕΧΩΣ, ΔΙΑΡΚΩΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΕΙ ΔΙΑΡΚΩΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΜΑΣ.
ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΛΕΝΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΝ ΜΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΥΚΡΙΝΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΟΡΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΘΕΤΗ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΝΟΜΟΘΕΤΗ.
Ο ΙΕΡΟΣ ΕΚΛΕΚΤΟΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟΣ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΜΑΣ, ΜΕΝΕΙ ΙΕΡΟΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΚΡΙΒΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ. ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΑΝ ΠΑΡΕΚΚΛΙΝΕΙ, ΤΟΤΕ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΟΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙ.
ΜΠΟΡΕΙ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΝΑ ΑΠΟΣΤΑΤΗΣΕΙ, ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΕΙ, ΝΑ ΧΑΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΗ ΛΗΘΗ, ΝΑ ΑΣΘΕΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΕΠΑΡΣΗ, ΑΠΟ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΙΑ, ΨΕΥΤΟΦΙΛΟΔΟΞΙΑ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΕΣ. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ – ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΕΧΑΣΕ ΤΕΛΕΙΩΣ, ΑΛΛΑΞΕ Η ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΟΥ. ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ;; Ή ΘΑ ΤΟΝ ΕΧΕΤΕ ΕΚΕΙ ΩΣ ΙΕΡΟ ΝΟΜΟΘΕΤΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΟΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΑΝΙΣΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ;;
ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΑ ΤΟΝ ΑΠΑΞΙΩΣΕΤΕ, ΘΑ ΤΟΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΛΕΟΝ ΑΞΙΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΙΕΡΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟΘΕΤΗ. ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΡΑΞΕΤΕ ΑΥΤΟ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΑΣ 33 ΣΥΝ + 2 ΔΥΟ ΝΟΜΟΙ ΤΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΣΑΣ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΝΟΜΩΝ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΘΕΙΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΣΑΣ ΩΣ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΘΕΙΑ ΠΑΝΙΕΡΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΑΣ.
ΑΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ, ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ, ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΙΕΡΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΣΟΥ.
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΕΛΛΗΝ ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΠΛΙΤΗΣ, ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΥΛΛΑΒΗ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΩΝ 2 ΔΥΟ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΚΟΣΜΟΣΥΜΒΟΛΩΝ ΟΠΩΣ: ΠΟΛΙΤΗΣ – ΟΠΛΙΤΗΣ..."
ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ: (ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ «ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΤΩΝ 33 ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ ΣΥΝ 2 ΝΟΜΩΝ»).
ΠΗΓΗ: https://www.aitherikigrafi.gr/33-protoko
ΕΔΡΑ ΤΟΠΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ
Ε.ΣΥ ΜΕΝΗΙΔΟΣ
ΚΑΛΗ ΔΗΜΟΥ ΣΚΥΔΡΑΣ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Τ.Ο Ε.ΣΥ ΜΕΝΗΙΔΟΣ
6949429150
EMAIL: e.sy.menhidos@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου