ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ 2
ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΩΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΝΟΤΑ ΤΗΝ ΜΙ
ΕΠΑΝΩ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΝΟΤΑ ΝΤΟ ΚΑΙ ΚΑΤΩ Η ΦΑ
ΕΤΣΙ Η ΜΙ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΣΕ 2 ΔΥΟ ΔΕΚΑΕΞΑΓΡΑΜΜΑ
ΤΟ ΕΝΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΤΗΣ
ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΜΕ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΗΣΕΙΣ
ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΣΧΗΜΑ Η ΝΟΤΑ ΜΙ ΔΙΑΣΠΑΤΑΙ ΣΕ 16 ΙΣΑ ΤΜΗΜΑΤΑ
ΚΑΙ ΜΕΡΗ ΗΧΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ
ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΑ 16 ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΩΣ ΤΗΝ ΝΟΤΑ ΝΤΟ
ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΠΑΝΩ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΓΙΖΕΙ 'Η ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ
ΔΙΟΤΙ ΕΑΝ ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΤΟ ΔΕΚΑΤΟ ΕΒΔΟΜΟ
ΤΟ ΟΠΟΙΟ Η ΜΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ
ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΑΓΓΙΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΗΝ ΝΤΟ
Η ΜΙ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΗΝ 16 ΔΕΚΑΕΞΑΕΔΡΗ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΗΣ
ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΙΟΛΑΣ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΠΑΝΩ ΟΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΝΤΟ
ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΟΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΝΟΤΑ ΦΑ
ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΔΙΑΣΠΑΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΝΟΤΑ ΦΑ
ΧΩΡΙΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΓΙΖΕΙ
ΔΙΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΝΟΤΕΣ
ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΤΟΥΣ ΣΥΝΘΕΣΗ
ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΝΟΤΑ 'Η ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ
'Η ΑΛΛΟΙΩΣΕΙ 'Η ΣΥΝΘΕΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΕΤΣΙ
ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ
ΕΤΣΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΔΥΟ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΕΙΣ
ΝΑ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙ ΑΡΙΘΜΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 1 ΕΩΣ ΤΟ 16
ΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΠΑΝΩ ΔΕΚΑΕΞΑΓΡΑΜΜΟΥ ΤΟΥ ΜΙ – ΝΤΟ
ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 1 ΕΩΣ ΤΟ 16 ΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ
ΤΟΥ ΚΑΤΩ ΔΕΚΑΕΞΑΓΡΑΜΜΟΥ ΤΟΥ ΜΙ – ΦΑ
ΤΟΣΑ ΑΝΩ ΟΣΑ ΚΑΙ ΚΑΤΩ. ΟΣΑ ΚΑΤΩ ΤΟΣΑ ΚΑΙ ΑΝΩ
ΩΣ ΝΟΜΟΣ – ΟΡΚΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ
ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΟΥ
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΤΙΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ
ΑΣ ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΝΟΤΑ ΜΙ
ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΟ ΑΝΑΛΥΩ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΑΠΟΛΥΤΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΝΟΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ 7 ΕΦΤΑ
ΕΤΣΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΩΣ Η ΚΑΤΩ ΝΟΤΑ Η ΦΑ
ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΓΡΑΜΜΟ ΤΟΥ ΜΙ – ΦΑ
ΚΑΙ ΠΩΣ Η ΕΠΑΝΩ ΝΟΤΑ Η ΝΤΟ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ
ΣΤΟ ΔΕΚΑΕΞΑΓΡΑΜΜΟ ΤΟΥ ΜΙ – ΝΤΟ
ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΔΥΟ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΔΕΚΑΕΞΑΓΡΑΜΜΩΝ
ΑΝΤΙΘΕΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΣΥΝΘΕΣΕΩΝ
ΤΟ ΜΙ – ΝΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙ – ΦΑ
ΑΡΑ ΤΟ ΜΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΣΤΑ 2 ΔΥΟ ΔΕΚΑΕΞΑΓΡΑΜΜΑ
ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΝΤΟ – ΜΙ – ΦΑ
ΚΑΙ ΩΣ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ
ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ
ΕΤΣΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΩΣ Η ΦΑ ΚΑΙ Η ΝΤΟ
ΠΟΥ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΔΕΚΑΕΞΑΓΡΑΜΜΑ
ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΑΡΙΘΜΟΥΝ ΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ
ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΤΗΝ ΝΟΤΑ ΜΙ
ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥΣ
ΤΟ 16 ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΑΓΓΙΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΕ ΕΠΑΦΗ
ΜΕ ΤΗΝ ΝΟΤΑ ΜΙ
ΕΤΣΙ ΚΑΜΙΑ ΝΟΤΑ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ
ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΠΑΡΑΒΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ
ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ
Η ΑΠΕΙΡΗ ΕΝΩΣΗ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑ 15 ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΑ
ΚΑΘΩΣ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥΣ
ΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΝΟΤΑΣ
ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΝ ΞΕΧΑΣΕΙ
ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΓΙΝΑΝ ΕΝΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΒΟΘΡΟΣ
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ : ΡΕΝΑ ΣΤΕΦΑΝΑΚΗ
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
7 ΕΦΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΕΛΛΑΝΙΕΣ ΚΟΣΜΟΣΥΜΠΑΝΤΙΚΕΣ ΝΟΤΕΣ
ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ
ΠΗΓΗ
https://www.aitherikigrafi.gr/efta-monadikes-ellanies-notes
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου