ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Η ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΟΛΙΚΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ 3 ΤΡΙΩΝ ΠΑΝΙΕΡΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΓΕΩΔΕΤΗΜΕΝΩΝ ΧΩΡΩΝ ΜΑΝΤΕΙΟ ΔΕΛΦΩΝ-ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΡΑ-ΜΑΩΝΑ
ΣΕΛ 110-111
" ...ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ
ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑΥΤΟΠΟΙΕΙΤΕ
ΤΗΝ ΝΟΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΦΥΙΑ.
Η ΕΥΦΥΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΙΔΙΟΤΗΤΑ
ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΑΧΩΡΙΖΕΙ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ
ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ, ΜΟΝΑΔΙΚΟΥΣ,
ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ
ΣΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΑΣ.
ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΤΜΗΜΑ
ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΠΑΝΙΕΡΗΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΜΑΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ
ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ Η ΘΕΙΑ ΕΥΦΥΙΑ.
ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΦΥΙΑ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΝΟΗΣΗ ΜΑΣ,
ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ,
ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Ή ΛΙΓΟΤΕΡΑ,
ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ Ή ΠΙΟ ΑΡΓΑ
ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ Ή ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ Ή ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ.
ΑΡΑ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΙΣΗ ΝΟΗΣΗ
ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ
ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΣΟΙ,
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΙΟΙ,
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΥΦΥΙΑ.
Ο ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΕΥΦΥΙΑ ΚΑΙ ΝΟΗΣΗ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ ΑΠΕΙΡΗ
ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΣΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΥΣΤΑΣΗΣ
ΤΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ ΜΑΣ.
ΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΝΟΗΣΕΙΣ, ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΒΟΥΛΗΣΗ,
ΟΠΟΥ ΑΥΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΕΙ
ΘΕΛΗΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΗ
ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΣΟΥ.
Η ΒΟΥΛΗΣΗ ΣΟΥ
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ
ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΑΡΞΗΣ ΣΟΥ;;;
Ή Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΖΩΑ ΤΟΥ ΧΑΟΥΣ
ΚΑΙ ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΤΩΝ ΧΑΡΑΓΜΑΤΩΝ
ΚΑΙ ΕΜΦΥΤΕΥΜΑΤΩΝ ΣΟΥ;;;
ΑΥΤΟ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΛΕΦΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ,
ΩΣ ΝΟΗΜΟΝ ΟΝ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΝΟΗΣΗΣ
ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ.
ΤΩΡΑ, ΕΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΓΙΣΤΗ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΥΦΥΙΑ,
ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΗΡΩΑΣ
Ή ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΗΡΩΑΣ.
Η ΕΥΦΥΙΑ
ΕΙΝΑΙ ΘΕΙΑ ΥΠΕΡΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΥ
ΠΟΥ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ
ΤΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΝΟΥ,
ΟΠΟΥ ΤΟ ΦΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΤΟΛΗ
ΚΑΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΔΙΝΕΙ Ο ΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΝΩΣΗ
ΚΑΙ Η ΓΝΩΣΗ
ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΟΛΥΜΠΙΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝΑ
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΦΩΣ,
ΣΤΙΣ ΕΛΛΑΝΙΕΣ 12 ΔΩΔΕΚΑ ΑΞΙΕΣ
ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.
ΚΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ
ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΧΩΡΟΥ ΣΟΥ
ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ
ΟΤΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΣΟΥ.
ΑΛΛΑΞΕ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗΣΗ ΣΟΥ
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΘΕΙΑ ΘΕΣΗ
ΤΗΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΟΥ
ΚΑΙ ΟΛΑ, ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΜΕ ΜΙΑΣ,
ΟΠΩΣ ΑΛΛΑΞΕ Η ΒΟΥΛΗΣΗ ΣΟΥ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου