Post Top Ad

29 Δεκεμβρίου 2020

Η #ΑΛΗΘΙΝΗ_ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ #ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΕΛΕΝΑ ΑΛΕΞΙΟΥ

 

Δευτέρα, 3 Οκτωβρίου 2016

Η #ΑΛΗΘΙΝΗ_ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ #ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ» ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΕΛΕΝΑ ΑΛΕΞΙΟΥ


Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ»

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ

Δημοσιογράφος: Τι βλέπουμε εδώ;


Δ. Βασιλειάδης: Τι βλέπεις εδώ; Τι γράφει επάνω; ΑΞΙΕΣ! Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ μπορεί να δημιουργηθεί μόνο με ΑΞΙΕΣ και ΑΡΧΕΣ και ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ κάτι που σήμερα δεν υπάρχει στην Πολιτεία μας.


Πρώτη Αξία στην ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ είναι η Λογική!


Διάβασε τον ορισμό τι λέει: «Είναι το μέσο το οποίο οδηγεί στην Νόηση, η οποία αποδέχεται το Ορθόν και το Υπαρκτόν, αποκλειστικά μόνο μέσω της ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗΣ διεργασίας».


Υπάρχει λογική σε αυτό που ζούμε σήμερα;

Δημοσιογράφος: Όχι! Αλλά θα ρωτήσω κι εγώ, υπάρχει λογική σε αυτό που κάνετε;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Βεβαίως και υπάρχει. Είναι μια πολύ απλή Λογική.

Δημοσιογράφος: Κάνω τον συνήγορο του Διαβόλου.

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Καλά κάνεις! Κάνε και τον Διάβολο τον ίδιο, δεν με πειράζει αυτό! Θα στο πω με πολύ απλά λόγια για να καταλάβεις.

Ζεις σε μια πολυκατοικία, όπου είναι 10 ή 50 ή 100 ιδιοκτήτες μέσα, δεν έχει σημασία το νούμερο. Όλοι αυτοί είναι ιδιοκτήτες έχουν βάλει διαχειριστή κάποιον και ξαφνικά, αυτός ο διαχειριστής αποφασίζει να πουλήσει τα διαμερίσματα των ιδιοκτητών. Τι κάνουν οι ιδιοκτήτες;
Καταρχήν, γίνεται; Είναι νόμιμο;

Δημοσιογράφος: Δεν γίνεται!

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Πολύ ωραία! Πες όμως ότι το κάνει παράνομα. Τι κάνουν οι ιδιοκτήτες.

Δημοσιογράφος: Τον απολύουν από διαχειριστή.

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Το πρώτο πράγμα που κάνουν είναι να τον απολύσουν. Άρα λοιπόν ας πάμε τώρα στην Ελλάδα και να υποθέσουμε ότι αυτή η «πολυκατοικία» είναι η Ελλάδα μας και έχει μια τεράστια περιουσία που μας την έκρυβαν οι διαχειριστές. Ποιοι είναι οι ιδιοκτήτες της Εθνικής περιουσίας;

Δημοσιογράφος: Οι πολιτικοί.

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Όχι!

Δημοσιογράφος: Α όχι συγνώμη! Οι ιδιοκτήτες είναι οι πολίτες.

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Δηλαδή εγώ και εσύ. Οποιοσδήποτε είναι Έλληνας εξ’ αίματος και DNA κι όχι που πήραν Ιθαγένεια με ψεύτικα χαρτιά, είναι ο Ιδιοκτήτης της Εθνικής μας περιουσίας. Ο Διαχειριστής ποιος είναι;

Δημοσιογράφος: Οι πολιτικοί, η κυβέρνηση.

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Η εκάστοτε Κυβέρνηση λοιπόν διαχειρίζεται κάποια πράγματα. Πολύ ωραία!

Η Κυβέρνηση έχει παραδώσει η Κυβέρνηση ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΑ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ με το ΦΕΚ 262 που είναι στην Τροποποιητική Σύμβαση του 2014; Το έχουμε διαβάσει όλοι!

Έχει βγάλει ανακοίνωση ο Δικηγορικός Σύλλογος από το 2011 για αυτό!


Λέει: «Η Ελλάδα, το Τ.Χ.Σ και η Τράπεζα της Ελλάδος παραιτούνται αμετάκλητα και άνευ όρων από οποιοδήποτε δικαίωμα, ακόμα και ασυλίας που έχουν..» όσον αφορά κάποιες αποφάσεις.

Δηλαδή, θα αποφασίσει για εμάς τους ιδιοκτήτες, κάποιο δικαστήριο του Δουκάτου του Λουξεμβούργου με βάση το Αγγλικό Δίκαιο, αν θα ζήσουμε, ή αν θα πεθάνουμε; Δεν γίνεται!

Εμείς λοιπόν που είμαστε Ιδιοκτήτες, ψάξαμε να βρούμε τι συμβαίνει! Τι έχουμε δει;

Πρώτα από όλα έχουμε δει κάποια κομμάτια από την περιουσία μας. Μια περιουσία που δεν την γνωρίζαμε και ήρθε ο Αρτέμης Σώρρας και μας κατέθεσε είναι τα 600 δισεκατομμύρια, τα οποία είναι πάρα πολύ γνωστό και αναφέρονται και μέσα στο Εξώδικο που κάνουμε τώρα.

«ΠΕΡΊΟΥΣΙΑ ΠΡΩΤΗ τα δικαιώματα μου που απορρέουν από την κατάθεση των 600 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ. Όπως είναι ήδη γνωστό από τις 28-9-2012 έχει κατατεθεί από τον κύριο Αρτέμη Σώρρα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό το ποσό των 600 δισεκατομμυρίων δολαρίων Αμερικής στο όνομα της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας.

Στην περιουσία αυτή έχω καταστεί ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΤΟΥ ΜΕΡΙΔΙΟΥ ΜΟΥ και εγώ όπως αυτό έχει οριστεί από τον ίδιο τον Νόμιμο Αποκλειστικό Νομέα, Κάτοχο και Διαχειριστή Αρτέμη Σώρρα.

Η κατάθεση αυτή συνοδεύεται με πρόταση που αφορά την αποπληρωμή τόσο του Δημόσιου όσο και Ιδιωτικού χρέους, κοινοποιούμενη μεταξύ των άλλων αρμόδιων κρατικών Φορέων και στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, τον Πρόεδρο του Άρειου Πάγου, στο Δ.Ν.Τ. στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα χωρίς ουδέποτε και ουδείς από των προαναφερθέντων θεσμών να έχει φέρει οιαδήποτε Ένταση, Αντίθεση, ή Άρνηση».

Αυτό είναι το Εξώδικο που έχει πάει στο Υπουργείο Οικονομικών.

Δημοσιογράφος: Μπορώ να έχω ένα εγώ;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Θα σου δώσω ένα αντίγραφο να το δεις. «Το ποσό αυτό, ούσα επικυρωμένη οφειλή των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής κατατέθηκε σε μορφή Διεθνών Συναλλαγματικών χρεογράφων ΑΑΑ και έχει την έννοια Διαταγής Πληρωμής».

Δημοσιογράφος: Οφειλή των Ηνωμένων Πολιτειών από πότε και γιατί;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: το εξηγεί αυτό η Δικαστική Απόφαση που συνοδεύει ως Σχετικό και είναι κοινοποιημένα όλα δημόσια εδώ και τρία χρόνια.

«Τα χρεόγραφα καθώς και τα νομιμοποιητικά που τα συνοδεύουν έχουν αναρτηθεί και στην οθόνη το UCC1, η οποία αναγνωρίζεται και εποπτεύεται από την Ομοσπονδιακή Τράπεζα (Federal Reserve) των ΗΠΑ ως πλατφόρμα για εμπορικές συναλλαγές. Αποτύπωμα από την οθόνη αυτή αποτελεί αδιαμφισβήτητο και αδιαφιλονίκητο τεκμήριο υποχρεωτικής πληρωμής και για την συγκεκριμένη μη απορριφθείσα από τις ΗΠΑ αξίωση. Το άρθρο το αμερικάνικου νόμου «Title …..” ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΩΝ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΣΜΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΒΑΛΕΙ ΟΤΑΝ ΖΗΤΗΘΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟΚΟΥΣ ΜΕ ΝΟΜΙΜΟ ΧΡΗΜΑ».

Εμένα λοιπόν, αυτό που με ενδιαφέρει ως Πολίτη ότι αυτό το χρήμα είναι νόμιμο και κατατεθειμένο σε μας.

Δημοσιογράφος: Γιατί όμως μας το χρωστάει;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Θα το δούμε στην Δικαστική Απόφαση αυτό και υπάρχει ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΗ, ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΗ απόφαση της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ που είναι η 67650/13 που μέσα αναφέρει ότι:

«Αποδείχθηκε ότι ο πρώτος κατηγορούμενος (ήτοι ο Αρτέμιος Σώρρας) δυνάμει αμετακλήτου πληρεξουσίου τυγχάνει διαχειριστής χρηματικού ποσού ύψους 600 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Το ποσό αυτό έχει ενσωματωθεί σε 6 Διεθνή γραμμάτια του αμερικανικού ταμείου ονομαστικής αξίας εκάστου εκατό δισεκατομμυρίων δολαρίων λήξεως του μήνα Αυγούστου του έτους 2014 τα οποία έχουν κατατεθεί σε λογαριασμό καταπιστεύματος και φυλάσσονται προς πίστωση και χορηγία της Ελληνικής Δημοκρατίας».

Εδώ δεν λέει «Κυρίαρχη», αλλά για την Ελληνική Δημοκρατία, δηλαδή, μιλάει για το κράτος που έγινε εταιρεία. Η Κυρίαρχη Ελληνική Δημοκρατία είμαστε εμείς οι Έλληνες, το Έθνος των Ελλήνων.

Στην ουσία δηλαδή, τα 600 δισεκατομμύρια δολάρια, αφού είναι κατατεθειμένα σε εμάς, εμείς ως Έθνος θα δανείζαμε το κράτος με πολύ χαμηλό επιτόκιο 0,5% για 100 χρόνια για να αποπληρωθεί το δημόσιο χρέος! Πάλι εμείς δεν είμαστε το Δημόσιο; Θα ξεχρεώναμε εμάς και θα έφευγαν από εδώ όλοι οι τοκογλύφοι. Παρόλα αυτά όμως δεν εκτέλεσε κανένας! Γιατί; Ποιος θέλει την γενοκτονία των Ελλήνων;

Πάμε στην ΔΕΎΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ: «Τα δικαιώματά μου (και τα δικά σου) που απορρέουν από τον Κληρονομικό πλούτο του Έθνους μας,
κατά τις Διεθνείς και Εθνικές συνθήκες, το Κυρίαρχο Ελληνικό Έθνος, δηλαδή ο κάθε Αυτόχθων Γηγενής Έλληνας και άρα και εγώ προσωπικά διαθέτουμε κληρονομικά δικαιώματα με αδιαμφισβήτητη και αδιαφιλονίκητη νομή και κατοχή σοβαρού πλούτου, όπως αλλιώς είναι γνωστός ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility). Τα Κληρονομικά αυτά Κεφάλαια διατηρούνται καταχωρημένα στο Ομοσπονδιακό Αποθεματικό Σύστημα σε Ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» - (γιατί τους λένε έτσι άραγε;) (OVER BALLANCED ή/και τους Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS) των Διεθνών Διακανονισμών και ελέγχονται δια μέσου των Γκρίζων/μαύρων οθονών (επιπέδου Υψίστης Ασφαλείας ή και των συστημάτων IMLS ή άλλων παρομοίων ή/και σχετικών συστημάτων.
Τα Παγκόσμια Κληρονομικά Κεφάλαια ελέγχονται από την τράπεζα Διεθνών Συναλλαγών (BIS), την Παγκόσμια Τράπεζα,( WORLD BANK ) την FEDERAL RESERVE και το εποπτεύονται από τις κεντρικές τράπεζες των χωρών και καθώς επικυρώνονται από 48 Παγκόσμιους Θεσμούς, από τα Ηνωμένα Έθνη, Η Ανώτατη Επιτροπή των 300, τους Ειδικούς παρατηρητές, το Ανώτατο Δικαστήριο της Χάγης, το Ανώτατο Ποινικό Δικαστήριο, καθώς και από τους Υπεύθυνους Αξιωματούχους των κρατών.

Το Έθνος των Ελλήνων με τους ιθαγενείς πολίτες του δε, είναι δικαιούχο των ανωτέρω ειδικών ταμείων με τα Κληρονομικά κεφάλαια, όπως προκύπτει από το ΦΕΚ της 315/27-12-1945 και αφορά την επικύρωση από το Ελληνικό κοινοβούλιο της Σύμβασης της συνθήκης του Bretton Woods στην οποία συμφωνήθηκε η εποπτεία και η διαχείριση των κεφαλαίων αυτών και του χρυσού που περιέχεται….»


Δημοσιογράφος: Πού περιέχεται;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Μέσα στην Σύμβαση. Πρέπει να μελετήσεις για να καταλάβεις.

Δημοσιογράφος: Αυτό μπορώ να το διαβάσω;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Ναι, πρέπει να μελετήσεις, για να καταλάβεις! Εδώ λέει τώρα: «Οι επικυρωμένοι ισολογισμοί φέρουν τις υπογραφές των χωρών δικαιούχων, συμπεριλαμβανομένου και του Ελληνικού Έθνους, όπου αποδέχονται και επικυρώνουν όλα τα ποσά που αναλογούν σε κάθε δικαιούχο πχ. στον ισολογισμό του 2007 που προσαρτάται, υπογράφουν για την Ελλάδα ο κ. Κάρολος Παπούλιας ως Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ο κ. Γεώργιος Αλογοσκούφης, ως Υπουργός Οικονομικών και ο κ. Αδαμάντιος Βασιλάκης ως πρέσβης της Ελλάδος στον ΟΗΕ, καθώς και οι δικαστές του Ανώτατου Δικαστηρίου της Χάγης, ένας εκ των οποίων ήταν και ο κ. Πίκης της Κυπριακής Δημοκρατίας…»

Τα ποσά που αναφέρονται είναι αυτά που βλέπεις, με το όνομα της Τράπεζας, τον Αριθμό του λογαριασμού και το ποσό, υπάρχουν στην Ελλάδα δέκα λογαριασμοί οι οποίοι έχουν 115,5 τρισεκατομμύρια δολάρια, τοκίζονται με 4% και μπορείτε να κοιτάξετε και τις ημερομηνίες.

Εδώ η ημερομηνία είναι 1-1- 1967 γιατί τότε αποφασίστηκε να μπουν αυτά τα χρήματα μέσα στις χώρες, αλλά είναι πιο παλιά.

Δημοσιογράφος: Αυτά τα χρήματα δόθηκαν δηλαδή στις χώρες;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Αυτά τα χρήματα είναι ήδη κατατεθειμένα σε δέκα τράπεζες, τώρα είναι τέσσερις, αλλά τα χρήματα είναι εκεί. Δικά μας είναι και τοκίζονται. Κάθε μέρα ανεβαίνουν. Όσο παράξενο και να σου φαίνεται, στο επικυρώνει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας και ο Υπουργός των Οικονομικών. Υπάρχει κάτι πιο επίσημο;

Κάθε χρόνο ο Ισολογισμός περνάει από την ολομέλεια της Βουλής. Δηλαδή, από την Σύμβαση του BRETTON WOODS μέχρι σήμερα, όλες οι κυβερνήσεις, όλοι όσοι ήταν αντιπολίτευση, όλα τα κόμματα κι όσοι ήταν βουλευτές, γνώριζαν και γνωρίζουν ότι έχουμε αυτόν τον πλούτο και δεν το είπαν ποτέ στον κόσμο. Ποτέ στους πολίτες! Γιατί μας τον απέκρυψαν; Γιατί όταν γεννήθηκα εγώ, ενώ υπήρχαν όλα αυτά, μου είπαν ότι η Ελλάδα είναι πάμπτωχη;

Δημοσιογράφος: Πού βρέθηκαν αυτά όμως; Για να καταλάβει ο κόσμος!
 

 Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Θα καταλάβει κι εσύ πρέπει να καταλάβεις! Δεν μπορώ να σου μεταφέρω γνώση τεσσάρων ετών μέσα σε πέντε λεπτά. Πρέπει να μελετήσεις και να καταλάβεις, αλλά πάντως, υπάρχουν! Και στο επικυρώνουν οι ίδιοι. Έχει σημασία λοιπόν.

Από αυτά τα χρήματα εδώ, που είναι όλου του Έθνους των Ελλήνων, μπορούμε να τα πάρουμε μόνο για να κάνουμε έργα υποδομής, έργα ανάπτυξης, έργα ανθρωπιστικής βοήθειας, αλλά δεν μπορούμε να πάρουμε χρήματα από εδώ και να κτίσουμε για παράδειγμα, ένα εργοστάσιο όπλων ή ναρκωτικών.

Άρα, υπάρχει συγκεκριμένη διαδικασία με δικλείδες ασφαλείας για να μπορέσουν να δομηθούν οι χρηματοδοτήσεις. Έχει εγκριθεί για 325 Δήμους σε όλη την χώρα που οι Δήμοι πλέον μπορούν να κάνουν Δόμηση Χρηματοδότησης, γιατί έχουν στην σφραγίδα του κράτους.

«Έχει εγκριθεί με την Υπογραφή του πρώτου Δημάρχου το ποσό των 2, 3 τρισεκατομμυρίων ευρώ το οποίο αντιστοιχεί στους 325 Δήμους και στους 39 Δήμους στην Κύπρο κι όπου υπάρχει Ελληνισμός σε ολόκληρο τον πλανήτη για Έργα Κοινή Ωφέλειας και Υποδομών στον εκάστοτε Δήμο, την υλοποίηση αναπτυξιακών έργων, παραγωγικών μονάδων, έργων Ανθρωπιστικής βοήθειας και ανακούφισης από ΚΟΚΚΙΝΑ ΔΑΝΕΙΑ, ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗ ΟΦΕΙΛΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΩΝ..»

Αυτό κάνουμε με το Εξώδικο και αυτό το Πρόγραμμα είναι εγκεκριμένο εδώ και πολλά χρόνια. Έχουν απελευθερωθεί αυτά, στα οποία με Εντολή Δημάρχου με Ειδικό Πληρεξούσιο….

Δημοσιογράφος: Ποιανού δημάρχου; Του εκάστοτε Δημάρχου; Δεν κατάλαβα…

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Του πρώτου Δημάρχου που υπόγραψε, γιατί έχουν υπογράψει αρκετοί Δήμαρχοι.

Ο πρώτος που υπόγραψε λοιπόν, έχει δώσει με ΕΙΔΙΚΟ ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΟ και έχει μεταβιβάζει την εξουσία που έχει ο Δήμαρχος, όσον αφορά την δόμηση χρηματοδότησης και υλοποίησης αυτών των έργων.

Για αυτό, ο Αρτέμης Σώρρας στις 9-5-2016 στο δικό του Εξώδικο, ενώ εγώ ως πολίτης μπορώ να δώσω μόνο Εντολή, ως ιδιοκτήτης, ο Αρτέμης Σώρρας έδωσε Εντολή ως πολίτης, όμως έδωσε και Διαταγή ως Κρατικός Φορέας, δηλαδή μια Κρατική Διαταγή, η οποία πρέπει να εκτελεστεί.

Το Ειδικό Πληρεξούσιο που του έχει δώσει ο Δήμαρχος ο πρώτος είναι να υλοποιηθούν αυτά τα έργα στον Δήμο, σε όλη την Ελλάδα και όπου υπάρχει Ελληνισμός, σε όλον τον πλανήτη. Αυτά τα χρήματα απελευθερώθηκαν με τις Εγγυήσεις του Αρτέμη Σώρρα, αλλά είναι δικά μας.

Σου φαίνονται πολλά για να είναι αληθινά ε; Θα σου κάνω μια ερώτηση. Πολλά δεν είναι και τα αστέρια του ουρανού; Υπάρχουν! Δεν σημαίνει ότι επειδή είναι πολλά, δεν υπάρχουν!

Δημοσιογράφος: Δεν εννοώ αυτό.

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Επειδή το λένε πολλοί, θέλω να το γράψεις αυτό! Όχι επειδή είναι πολλά, δεν υπάρχουν! Υπάρχουν!

Δημοσιογράφος: Από πού είναι αυτά τα λεφτά;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Πάμε να δούμε πάλι το ΦΕΚ 315 για να καταλάβουμε από πού είναι;

Δημοσιογράφος: Και αυτά είναι σε χρήμα;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Αυτά είναι σε μετρητά και τα 600 δις είναι σε μορφή επιταγής.


Δημοσιογράφος: Ποια είναι μετρητά; Τα 115,5 τρισεκατομμύρια;


Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Τα 115,5 τρισεκατομμύρια ευρώ είναι μετρητά, ενώ τα 600 δισεκατομμύρια δολάρια που είναι σε Διεθνείς Συναλλαγματικές γίνονται σε 8 μέρες μετρητά.

Εδώ είναι τα Σχετικά που βάζουμε και συνοδεύουν τα Εξώδικα.

Το 1ο Σχετικό είναι η Δικαστική Απόφαση 67650/13 όπου κατηγόρησε με μηνυτήρια αναφορά ο Άδωνης Γεωργιάδης για τον Αρτέμη Σώρρα ότι διασπείρει ψευδείς ειδήσεις, ανησυχία λαού και κατάλυση πολιτεύματος. Να την δούμε λίγο;

Δημοσιογράφος: Μπορώ να το πάρω αυτό;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Ναι, θα στο δώσω φεύγοντας. « αποδείχθηκε ότι ο πρώτος κατηγορούμενος δυνάμει αμετακλήτου πληρεξουσίου…» ό,τι διαβάσαμε και στο εξώδικο και εδώ αναφέρει από πού είναι τα χρήματα. Λέει ότι στα 600 δις δολάρια είναι διαχειριστής και αυτά ανήκουν σε αλλοδαπή εταιρεία με επωνυμία Red Panther Limited που έδρα στο Λονδίνο της Μ. Βρετανίας. Ξέρουμε από πού είναι.

Ανέγκλητος διαχειριστής με μεταθανάτια ισχύ όμως, για την διαχείριση αυτού του τεράστιου συμβολαίου που δεν είναι μόνο 600 δις δολάρια, αλλά ολόκληρο είναι 2,785 τρισεκατομμύρια δολάρια είναι ο Αρτέμης Σώρρας.

Δημοσιογράφος: Γιατί;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Γιατί η εταιρεία αυτή που έχει να λαμβάνει από την Αμερική έκανε διαχειριστή αυτόν. Προφανώς κάτι είδε και τον έκανε διαχειριστή. Ίσως επειδή του αξίζει. Δεν έχει όμως σημασία τώρα το πρόσωπο. Πάμε λίγο στην ουσία. Διαχειριστής θα μπορούσε να ήταν ο οποιοσδήποτε άλλος.

Το θέμα μας δεν είναι ο Σώρρας, αλλά η Ελλάδα και εφόσον αυτά τα χρήματα έχουν κατατεθεί σε εμάς, δηλαδή τα 600 δις είναι δικά μου και δικά σου.

Δημοσιογράφος: Αυτά εδώ τα χρήματα τα είχε αυτή η εταιρεία που έχει διαχειριστή τον Αρτέμη Σώρρα. Σωστά;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Με ανέγκλητο πληρεξούσιο με μεταθανάτια ισχύ να τα κάνει ό,τι θέλει. Και ο Αρτέμης Σώρρας επέλεξε, εφόσον έχει κι άλλο συμβόλαιο, ακόμα πιο μεγάλο, να καταθέσει τα 600 δις στην Κυρίαρχη Ελληνική Δημοκρατία. Έκανε όλες τις απαραίτητες διαδικασίες που θα έπρεπε με Πρωτόκολλο.

Δημοσιογράφος: Σε αυτή την εταιρεία πώς βρέθηκαν και γιατί χρωστούνται στην Ελλάδα;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Αυτά αποδείχθηκαν στο δικαστήριο και τα είδαν αυτοί που έπρεπε. Δεν θα τα δεις, ούτε εσύ, ούτε εγώ. Ποιος ο λόγος; Από την στιγμή που σου αναφέρω ότι είναι νόμιμα, έχει σημασία από πού είναι;

Αλλά, άσε τα 600 δισεκατομμύρια και πάμε στα 115,5 τρισεκατομμύρια ευρώ που είναι και εγκεκριμένα και να δούμε τι είναι αυτά;

Αυτά όλα έχουν κοινοποιηθεί παντού!


Κοίτα πού έχουν πάει οι κοινοποιήσεις! Στο Υπουργείο Οικονομικών… αυτό το Σχετικό αναλυτικά σου λέει όλο το ιστορικό από πού είναι τα χρήματα. Πάρε τα μαζί σου να τα έχεις. Να τα βάλεις στην εφημερίδα να τα δει ο κόσμος.

Πάμε λίγο στο Ιστορικό φακέλου για να δούμε τις ημερομηνίες.

1-10-2012 βράβευσαν τον Αρτέμη Σώρρα. Το ξέρεις; Ως Εθνικό Ευεργέτη και μερικές μέρες μετά τον είπαν απατεώνα! Γιατί; Μήπως ήθελαν να καλύψουν αυτά που μαγείρευαν;

Τα 2, 3 τρισεκατομμύρια είναι εγκεκριμένα από το 2014 για να γίνουν όλα αυτά τα έργα εφόσον ήθελε η κυβέρνηση, που έπρεπε να εκτελέσει. Στην ουσία, η κυβέρνηση, ξεκινώντας από τα 600 δισεκατομμύρια, για να μην πάω πιο πίσω που είναι η Τράπεζα Ανατολής που από εκεί έχουμε άλλα 5,5 τρισεκατομμύρια από 8 μετοχές….

Δημοσιογράφος: Υπάρχουν τώρα 2,3 τρισεκατομμύρια στην Τράπεζα της Ελλάδος;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Τα 2,3 τρισεκατομμύρια είναι έτοιμη Δόμηση Χρηματοδότησης για να μπορέσουν να υλοποιηθούν όλα αυτά τα έργα. Σταμάτησε η διαδικασία στην Τράπεζα της Ελλάδος, γιατί αν δεν υπογράψει ο κεντρικός Τραπεζίτης δεν προχωράει καμία διαδικασία. Δεν μπορούν να σου στείλουν λεφτά από το εξωτερικό, ούτε σε εσένα προσωπικά. Αν είναι πάνω από 50.000 φρενάρουν.

Υπάρχουν κι άλλα πράγματα που έκανε ο Αρτέμης Σώρρας που δεν τα ξέρετε.

Αλλά το θέμα δεν είναι εκεί. Το θέμα είναι ότι αφού ενημερώσαμε πάνω από 255 Δημάρχους για την Δόμηση Χρηματοδότησης, υπέγραψαν μόνο 4.

Δημοσιογράφος: Και τώρα με τους τέσσερις τι θα κάνουμε; Θα τα πάρουμε;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Και μόνο με τον Έναν μπορούμε να τα πάρουμε από τον Δήμαρχο που δημοσιεύσαμε και είναι ο Δήμαρχος του Γαλατά Τροιζηνίας, ο κ. Ι. Σαμπάνης.

Τώρα δεν είναι δήμαρχος, αλλά δεν έχει σημασία, γιατί το Ειδικό Πληρεξούσιο που υπέγραψε είναι με Μεταθανάτια Ισχύ, εφόσον τηρούνται οι όροι.

Ο Αρτέμης ο Σώρρας μπορεί να μεταβιβάσει κιόλας αυτό το Πληρεξούσιο σε όποιον θέλει, κάτι που έχει κάνει ήδη και φανερά και κρυφά. Με λίγα λόγια αυτό είναι και μια δικλείδα ασφαλείας.

Το ιστορικό είναι εδώ, μέσα είναι όλα μπροστά στα μάτια σου.

Όταν όμως ενημερώνονται 255 Δήμαρχοι σε όλη την χώρα και θέλουν μόνο 4 πραγματικά να βοηθήσουν τους Έλληνες. Τι θα έκανες από εδώ και πέρα εσύ;

Δημοσιογράφος: Μπορεί να μην πείστηκαν!

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Μα, είναι ήδη εγκεκριμένο το πακέτο από τον πρώτο Δήμαρχο. Τώρα, ή συναινεί η κυβέρνηση, ή αναλαμβάνουμε εμείς την διαχείριση και απολύουμε αυτούς τους «κακούς διαχειριστές» που σου είπα στην αρχή και μπορούμε εμείς να το κάνουμε ως Ιδιοκτήτες.

Είσαι ιδιοκτήτης και είμαι διαχειριστής. Δεν μπορώ να πουλήσω την επιχείρηση σου. Σωστά; Δίνεις Εντολή, αν δεν την εκτελώ, με απολύεις! Τόσο απλά είναι τα πράγματα. Ή δεν το ξέρετε;

Δημοσιογράφος: Το δεύτερο σενάριο δεν το κατάλαβα. Το πρώτο το κατάλαβα! Δηλαδή, δίνω την Εντολή μέσω της Κυβέρνησης…

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Την Διαταγή την έχει δώσει ήδη ο Αρτέμης Σώρρας και στον Τσίπρα. Πριν από πέντε λεπτά κοινοποίησα κάτι στο Facebook. Κοίτα την για να καταλάβεις πόσο απλά είναι τα πράγματα.

Ο διαχειριστής πρωθυπουργός και κυβέρνηση μεταβίβασε άμεσα την Διαταγή αυτή στο Υπουργείο Οικονομικών και κοινοποίησε με απόλυτο σεβασμό στον κ. Αρτέμη Σώρρα, όπως προβλέπεται από το Πρωτόκολλο.

Όποιος τον ξαναπεί «απατεώνα», θα έχει τις κυρώσεις που προβλέπει ο Νόμος. Δεν είναι δυνατόν να του απαντά ο Γενικός γραμματέας του πρωθυπουργού, στην ουσία ο ίδιος ο Πρωθυπουργός με σεβασμό και μην ακούτε τα παπαγαλάκια του ΜΜΕ.

Κοιτάξτε αυτή είναι η επίσημη κοινοποίηση στις 9-5-2016 στον Αλέξη Τσίπρα μαζί με τα Σχετικά μαζί με την Διαταγή του Αρτέμη Σώρρα.

Ήμουν κι εγώ παρών εκεί!

Στις 10-5-2016 κοινοποιεί η Γενική Γραμματεία του Πρωθυπουργού στον Υπουργό Οικονομικών και στον κύριο Αρτέμη Σώρρα ότι «Σας διαβιβάζουμε την ως άνω Εξώδικη Δήλωση (δεν γράφει διαταγή, ενώ έπρεπε να γράφει) μετά των Συνημμένων της η οποία επιδόθηκε στο γραφείο 9 Μαΐου του 2016, λόγω αρμοδιότητας»

Βέβαια, γιατί επί των οικονομικών θεμάτων, αρμοδιότητα έχει το Υπουργείο Οικονομικών. Τα Σχετικά και τα Συνημμένα είναι όλο αυτό το βιβλίο. Εδώ μέσα είναι ολόκληρο το Εξώδικο του Αρτέμη Σώρρα με την Κρατική Διαταγή που του δίνει και κοίτα ποιοι πήραν την Κοινοποίηση: Τσακαλώτος Ευκλείδης, ο Υπουργός Οικονομικών, ο Στουρνάρας, που είναι ο κεντρικός τραπεζίτης.

Τι ρόλο παίζουν οι κεντρικοί τραπεζίτες; Το ξέρεις ότι ο κεντρικός τραπεζίτης έχει άμεση σχέση με την Παγκόσμια Τράπεζα και το Δ.Ν.Τ; Είναι ο Θεματοφύλακας του Δ.Ν.Τ και της Παγκόσμιας Τράπεζας εδώ μέσα. Ποιανού υπάλληλος είναι; Δικός σου ή δικός τους; Ποιος κάνει την οικονομική πολιτική; Η κυβέρνηση ή το Δ.Ν.Τ. ποιος καθορίζει το μεροκάματο σε κάθε χώρα, το ξέρετε; Τα γράφει όλα στο ΦΕΚ 315.

Δημοσιογράφος: Ναι, εντάξει η κεντρική τράπεζα το κάνει.

Συμφωνούμε σε αυτά! Εμένα με απασχολεί από πηγάζουν τα λεφτά αυτά.

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Έχεις διαβάσει το ΦΕΚ 315;

Δημοσιογράφος: Όχι!

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Θα σας πω για να καταλάβετε πραγματικά.

Το ΦΕΚ 315, η ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΟΥ BRETTON WOODS έγινε το 1944, όταν εδώ υπήρχε η κατοχική κυβέρνηση. Οι πρώτες χώρες που πήγαν ήταν 44 και μέσα σε αυτές και η Ελλάδα που ήταν και τα Ιδρυτικά μέλη. Αυτές οι χώρες κατέβαλαν κεφάλαια. Η Ελλάδα είναι μέσα στους 27 που έβαλαν τα κεφάλαια από την αρχή. 40.000.000 δολάρια τότε σε χρυσό για την ίδρυση του ΔΝΤ και 25.000.000 δολάρια για την ίδρυση της Παγκόσμιας Τράπεζας και της Παγκόσμιας Τράπεζας Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης.

Από τότε μέχρι σήμερα έχουν γίνει 5-6 ανακεφαλοποιήσεις μέχρι και πρόσφατα που αύξησαν το μέρισμα στο Δ.Ν.Τ. φέτος 2016 με ΦΕΚ Α 153 /1-2-2016 όπου, αν το διαβάσεις αύξησαν το μέρισμα μας στο ΔΝΤ 3 δισεκατομμύρια την ώρα που ο συνέλληνας μας από τους τόσα εκατομμύρια άνεργους, ψάχνουν στα σκουπίδια για να φάνε.

Είχε η κυβέρνηση να δώσει παραπάνω για να ανεβάσει το μέρισμα στο Δ.Ν.Τ; Άρα, μας δουλεύουν! Για ποιον λόγο πήγαμε στο μνημόνιο βρε παιδιά; Για ποιον λόγο πτώχευσε 5 φορές η Ελλάδα, αφού είχαμε πάντα τα Παγκόσμια Ταμεία από πολλά χρόνια πριν; Γιατί αυτά είναι πιο παλιά από το ΦΕΚ που σου λέω…

Δημοσιογράφος: Άρα, αυτά είναι τα χρήματα που δώσαμε στο ΔΝΤ;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Αυτοί είναι οι δέκα λογαριασμοί που σου δείχνω, ναι, γιατί υπάρχουν κι άλλοι. Συνολικά η Ελλάδα έχει 29 τέτοιες συμβάσεις, όπως είναι αυτή με τα Παγκόσμια Ταμεία. Είμαστε σε όλες μέλη και σε όλες έχουμε βάλει κεφάλαια.

Δημοσιογράφος: Μα, εφόσον τα έχουμε δώσει;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Δεν κατάλαβες! Το «δώσαμε» σημαίνει ότι βάλαμε κεφάλαιο για να το ιδρύσουμε! Σωστά; Δεν σημαίνει ότι τους τα χαρίσαμε. Δεν πάψαμε να είμαστε ιδιοκτήτες. Δώσαμε την διαχείριση.

Δημοσιογράφος: Δηλαδή, η κατοχική κυβέρνηση έδωσε την διαχείριση…

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Αυτή την στιγμή σήμερα στην Παγκόσμια Τράπεζα στον Ισολογισμό υπογράφουν 196 χώρες σε ολόκληρο τον πλανήτη. Αυτός είναι ο Ισολογισμός της Παγκόσμιας Τράπεζας με τον πλούτο που έχουν όλες οι χώρες. Θα δεις διάφορες χώρες εδώ μέσα και φαίνεται πόσο χρυσό έχουν, πόσα δις ή τρις έχουν οι λογαριασμοί και θα δεις επίσης και τις υπογραφές όλων των Αξιωματούχων εκείνης της εποχής. Για την Ελλάδα, είναι ο Παπούλιας, Αλογοσκούφης και Αδαμάντιος Βασιλάκης, στην Κύπρο ήταν ο Τάσος Παπαδόπουλος μαζί με τον Πίκη. Σε κάθε χώρα που θα πας, θα βρεις και τους υπόλοιπους.

Αυτό έχει περάσει από όλα τα Κοινοβούλια. Δηλαδή, δεν κοροϊδεύουν μόνο τον δικό μας λαό. Κοροϊδεύουν όλες οι κυβερνήσεις όλον τον πλανήτη.

196 χώρες έχουν εδώ μέσα λογαριασμό. Συνολικά, πόσα είναι τα κράτη σε όλον τον πλανήτη; 205; Όλοι αυτοί οι άνθρωποι, ο λαός είναι κυρίαρχος σε όλες τις χώρες…. «Κυρίαρχος» σημαίνει ότι έχω την κυριαρχία και άρχω επί της κυριότητος μου, δηλαδή κάνω κουμάντο στην ιδιοκτησία μου… Άρα, γιατί ο διαχειριστής μας πτώχευσε πέντε φορές; Γιατί πάντα είχαμε χρήματα και τα καταπιστεύματα είναι πολύ πιο παλιά. Το «δυστυχώς επτωχεύσαμεν» ήταν μαϊμού!

Υπάρχει και μια εξίσωση που θα πρέπει να βάλετε έναν οικονομολόγο να την λύσει και είναι η συγκεκριμένη: «Πώς γίνεται η Ελλάδα να έχει πτωχεύσει το 1934 για 50.000.000 δολάρια και 8 χρόνια μετά στην κατοχή, δώσαμε το κατοχικό δάνειο στους Γερμανούς 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια;»

Πώς γίνεται να πτωχεύεις για 50 εκατομμύρια δολάρια και μέσα σε 8 χρόνια να έχεις 3,5 δισεκατομμύρια δολάρια κι έστω αναγκαστικά να τα δίνεις δάνειο; Πώς γίνεται; Αυτό ψάξε να βρεις και μετά ρώτα από πού είναι τα 600 δις!

Εκείνα από πού ήταν; Μήπως ήταν από την ίδια πηγή; Και επειδή ξέρεις και πολύ καλά αγγλικά, εδώ τι γράφει;

Δημοσιογράφος: Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών!

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Λέει πληθυντικός Έθνη (Nations) ή Έθνος (Nation);

Δημοσιογράφος: Έθνος (Nation).

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Άρα, τι λέει; Οργανισμός Ηνωμένου Έθνους! Πες μου ένα Έθνος!

Δημοσιογράφος: Εντάξει όλος ο πλανήτης….

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Πες μου ένα Έθνος! Όλοι λένε το Ελληνικό. Για σκεφτείτε ποιο είναι το αρχαιότερο Έθνος του πλανήτη;

Δημοσιογράφος: Οι κινέζοι;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Ποιοι κινέζοι; Οι Κινέζοι δεν υπήρχαν στην εποχή του Μ. Αλεξάνδρου! Υπήρχαν οι Μογγόλοι!

Δημοσιογράφος: Πού θα οδηγηθούμε; Μέχρι που θα το φτάσετε;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Όλα έχουν κοινοποιηθεί. Τίποτα δεν είναι κρυφό. Μέχρι να τα πάρουμε όλα! Όλα είναι δικά μας! Είμαι Ιδιοκτήτης της πατρίδας μου; Έχει δικαίωμα να την πουλήσει άλλος;

Δημοσιογράφος: Όμως αυτό συνέβη.

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Όμως δεν έχει νομική βάση, είναι παράνομα!

Δημοσιογράφος: Παράνομα, αλλά θέλεις να το πας στα δικαστήρια;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Όπου χρειαστεί θα πάμε, αλλά το θέμα είναι το εξής. Εμείς αφού είδαμε ότι από τους 255 δημάρχους, μόνο οι 4 τελικά ήταν καθαροί και υπέγραψαν να ελευθερωθεί όλη η Ελλάδα, ενώ οι υπόλοιποι 251 ήταν όπως και τα πολιτικά παιδιά σκελετωμένοι, όπως λέει κι ο Αρτέμης, δηλαδή έχουν κάνει λαμογιές και φοβούνται τον λογιστικό έλεγχο του κράτους και των Δήμων, γιατί κάποιος που είναι καθαρός, δεν φοβάται λογιστικό έλεγχο, αποφασίσαμε και ανοίξαμε αυτά τα γραφεία της ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ.

Αυτά τα γραφεία είναι το κύτταρο της Δημοκρατίας σε κάθε Δήμο και μάλιστα τα ανοίγουμε με βάσει τον Καποδιστριακό διαμερισμό. Τότε οι Δήμοι ήταν 910 και τώρα 325.

Άρα λοιπόν, σε κάθε πρώην Καποδιστριακό Δήμο και δη, Καλλικρατικό ανοίγουμε από ένα γραφείο.

Δημοσιογράφος: Πόσα είναι αυτή την στιγμή;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ Αυτή την στιγμή έχουμε 250 και κάθε μέρα ανοίγουν κι άλλα.

Δημοσιογράφος: Πότε ξεκινήσατε;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Εδώ και ενάμισι χρόνο περίπου. Ένας χρόνος στην ουσία. Έχουμε 250 γραφεία στην Ελλάδα και 30 στο εξωτερικό, γιατί έχουμε πάρα πολλούς Έλληνες στο εξωτερικό κι αυτοί είναι Κληρονόμοι της Εθνικής Περιουσίας. Θα σου δείξω και το καταστατικό και θέλω να τα δημοσιεύσεις. Κυρίως τους σκοπούς.

Δημοσιογράφος: Μα, αυτό μας ενδιαφέρει.

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Το πώς θα διοικήσουν οι Έλληνες τους Έλληνες. Αυτή την στιγμή δεν διοικούν οι Έλληνες.

Δημοσιογράφος: Αυτό ήθελα να δω. Το καταστατικό για να δούμε πού πάμε.

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Όταν είχαμε ιδρύσει τα 100 γραφεία, εμείς δώσαμε Εντολή, γιατί το κάθε γραφείο από αυτά είναι αυτόνομο. Έχει Διοικητικό Συμβούλιο, έχει Γενική Συνέλευση, έχει Πρόεδρο, αποφασίσαμε και δώσαμε Εντολή στην Κεντρική Ε.ΣΥ. που είμαστε όλοι συνδεδεμένοι, να ιδρύσει τον Πολιτικό Φορέα του Έθνους των Ελλήνων. Όχι Κόμμα, αλλά τον Πολιτικό Φορέα του Έθνους για να έχει το Έθνος μας εκπροσώπηση και κάτι που μέχρι τώρα δεν συνέβαινε.

Έτσι θα μπορέσουμε να συμμετάσχουμε και σε εκλογική διαδικασία, όταν το κρίνουμε απαραίτητο κι όταν χρειαστεί. Γιατί δεν μπορούμε να το κάνουμε αλλιώς! Πηγαίνεις σε εκλογική διαδικασία με βάση το Σύνταγμα. Σωστά;

Τα κόμματα διαιρούν και για αυτό εμείς μαζεύουμε όλους τους Έλληνες χωρίς κόμμα, χωρίς δόγμα και χωρίς χρώμα και τους λέμε ότι αυτός είναι ο Πολιτικός Φορέας όλου του Έθνους.

Αυτή την στιγμή συντελείται μια Γενοκτονία εδώ και πολλά χρόνια, αλλά τώρα έχει κορυφωθεί πλέον.

Πέραν της γενοκτονίας, εισάγουν και αλλογενείς λαθρομετανάστες, γιατί αυτοί δεν είναι πρόσφυγες, γιατί δεν μπορεί να υπάρχει πόλεμος τέσσερις χώρες πιο πέρα και να έρχονται όλοι εδώ!

Από εκεί και πέρα θα συμμετάσχουμε κανονικά σε εκλογική διαδικασία για να πάρουμε την Κυβέρνηση. Δεν θα συμμετάσχουμε στην εκλογική διαδικασία για να μπούμε απλά στην Βουλή. Δεν μας ενδιαφέρει ένα κομμάτι της Βουλής. Μας ενδιαφέρει να πάρουμε όλη την Βουλή, γιατί τελικά ο ψηφοφόρος αργά ή γρήγορα θα καταλάβει ότι είτε θα είναι με τους Έλληνες και με τον Πολιτικό φορέα όλου του Έθνους ή με οποιοδήποτε άλλο κόμμα, που όλα έχουν αποδείξει ότι είναι εχθροί του Έθνους και μας σκοτώνουν καθημερινά τόσα χρόνια! Ή δεν είναι έτσι;

Δημοσιογράφος: Και πόσα μέλη έχετε αυτή την στιγμή;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Τα μέλη είναι χιλιάδες, το θέμα είναι να ανοιχτούν παντού γραφεία. Θέλουμε να ανοίξουμε τουλάχιστον 910 γραφεία, είτε 1000 ή 2000, γιατί έτσι θα εκπροσωπούμαστε καλύτερα και τα οποια βγαίνουν από την βάση του λαού, που είμαστε εμείς. Εμείς στέλνουμε τον εκπρόσωπο.

Ο εκπρόσωπος όμως στην ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, είτε πάει στην Διαδημοτική, είτε πάει για βουλευτής, θα πρέπει να είναι αποδεδειγμένα Έλληνας, να έχει και τις 12 Αξίες, τις 18 Αρχές, δηλαδή όλα τα ΕΛΛΑΝΙΑ ΑΞΙΑΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ που δεν μπορούν να παράξουν τίποτα άλλο, παρά μόνο πολιτισμό.

Δεν μπορεί να παράξει κανένα κακό.

Δεν μπορεί να είναι ρατσιστικό.

Ο Έλληνας ήταν πάντα φιλόξενος.


Εμείς αυτό έχουμε ορκιστεί να κάνουμε και θα το κάνουμε μέχρι τέλους! Κι ένας από εμάς να μείνει, θα το αρχίσει από την αρχή.

Αυτό που γίνεται αυτή την στιγμή σε όλη την Ελλάδα είναι να ενημερώνονται όλοι οι πολίτες για ένα μοναδικό λόγο, γιατί μας είχαν αποκλείσει τόσα χρόνια τα Μέσα Μαζικής…Παραπληροφόρησης.

Μην γελάτε! Έτσι δεν είναι; Βγάζατε ο,τιδήποτε έλεγε το κάθε παπαγαλάκι χωρίς αποδείξεις και εμείς που έχουμε στοιχεία, όπως είναι η Δικαστική Απόφαση, όπως είναι όλα αυτά, δεν έβγαιναν!

Τώρα έχουμε βήμα! Βγαίνουμε έξω και φωνάζουμε με τις ντουντούκες! Πού είναι τα μεγάλα κανάλια; Πού είναι τα διαπλεκόμενα;

Περίμενε, γιατί εγώ ασχολούμαι εδώ και τέσσερα χρόνια έχω παρατήσει την οικογένεια μου και την δουλειά μου και κάνω αυτό. Αυτή την στιγμή κάνω εργασία κι όχι δουλειά. Δουλειά, ας κάνουν οι δούλοι.

Ο Έλληνας εργάζεται και είναι δημιουργός. Ας μην το ξεχνάμε αυτό!

Άρα, οι αποδείξεις είναι όλες εδώ και στο διαδίκτυο εδώ και τέσσερα χρόνια, δημόσια. Δημοσιεύουμε τα πάντα, ακόμα και τις Ορκωμοσίες που κάνουμε, τις κάνουμε στις πλατείες και δεν κρυβόμαστε.

Το Φως, το φοβάται μόνο ένα πράγμα. Ποιος; Το σκοτάδι. Τελείωσαν οι Στοές.

Δημοσιογράφος: Μπορούμε να ξέρουμε πόσα μέλη είναι;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Σου είπα, υπάρχουν 250 γραφεία, άλλα έχουν 1000 μέλη, άλλα 500, αλλά δεν έχει αυτό σημασία. Σημασία έχει ότι ανοίγονται γραφεία.

Δημοσιογράφος: Εσείς, πώς αποφασίσατε να ασχοληθείτε προσωπικά;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Εγώ, όταν άκουσα το θέμα της Ανατολής, ήξερα ότι ήταν αληθινό, δεν ξέρω για ποιο λόγο. Όταν του την έπεσαν οι δημοσιογράφοι και τον κατηγορούσαν, κατάλαβα ότι αυτός ο άνθρωπος έλεγε την αλήθεια. Έψαξα μετά να βρω τα στοιχεία ένα προς ένα, τότε τελείωσε το θέμα γιατί εδώ κοιτάμε να αποκτήσουμε γνώση. Η γνώση είναι συγκεκριμένη. Είναι επικυρωμένο; Ναι.

Όταν βγήκε αυτή η Δικαστική Απόφαση η υπ. αριθμόν 67650 το 2013, μέσα στο δικαστήριο υπήρχαν 700 άτομα που άκουγαν. Γιατί δεν βγήκαν αυτοί που κατηγορούσαν, να πουν ότι τελικά λέει αλήθεια και δεν λέει ψέμματα;

Ο Παπαδάκης ο δημοσιογράφος είχε πει δημόσια ότι «αν λέει αλήθεια, εγώ θα το λέω κάθε μέρα»! Πού είναι; Τελικά πόσο σκελετωμένοι είναι όλοι; Άρα, την Αλήθεια δεν την φοβάσαι. Την λες!

Έλα και εσύ να ενταχθείς! Από πού είναι η καταγωγή σου;

Δημοσιογράφος: Από την Δράμα.

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Ο πατέρας μου ήταν από εκεί. Βέβαια, η καταγωγή Μικρασιάτης.

Δημοσιογράφος: Κι εμείς!

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Έλα να ενωθείς λοιπόν με τα αδέρφια σου, γιατί όλοι οι Έλληνες είμαστε αδέρφια και πάμε να πάρουμε την Πατρίδα μας κι όλα τα υπόλοιπα θα τα βρούμε. Θα βρούμε ό,τι κλέψανε, πότε το κλέψανε, πώς το κλέψανε, γιατί το κλέψανε!

Δημοσιογράφος: Μάλιστα!

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Σκέψου ότι μόνο στις Μετοχές της Ανατολής η εγγυήτρια τράπεζα…

Δημοσιογράφος: Αυτά είναι ξεχωριστά από τα 600 δις;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Ναι, έχουμε πολλά οικονομικά εργαλεία που έχουμε. Όσον αφορά όμως το εξώδικο, αναφέρουμε μόνο τα δύο, αλλά ο Αρτέμης ο Σώρρας έχει βάλει στην δική του Εξώδικη Εντολή-Διαταγή και αυτό, γιατί του έχουν βάλει φόρο 27 δισεκατομμύρια ευρώ που αρνούνται να εισπράξουν.

Θα το πάρεις κι αυτό μαζί σου! Εδώ δες! Επίσημα έγγραφα, πιο παλιά για το θέμα της Τράπεζας Ανατολής, ημερομηνία 13-10-2011.

Εδώ είναι η δωρεά των 4 Μετοχών της Τράπεζας Ανατολής. Πιστοποιημένη αξία μέσα από την Οικονομική επιτροπή της Βουλής σου, που επιβεβαιώνει ότι η κάθε Μετοχή κάνει 678 δις Ευρώ και έβγαλαν έναν φόρο με 0,5% για την δωρεά που έκανε σε 2 Μ.Κ.Ο, που είναι 13,5 δισεκατομμύρια περίπου για τις 4 Μετοχές και άλλα τόσα για τις υπόλοιπες 4.

Εδώ είναι ο Κοινοβουλευτικός Έλεγχος της Επιτροπής που μεταβιβάζει το αίτημα στο Υπουργείο κτλ. επίσημα έγγραφα είναι πάντα! Τι δεν καταλαβαίνουμε; Οι ίδιοι τα επικύρωσαν και αφού τα επικυρώνουν οι ίδιοι, βγάλαμε και εμείς το Εξώδικο και τους λέμε: «Κύριοι, βεβαίως, εγώ δεν είπα ότι δεν χρωστάω, ούτε ότι δεν πληρώνω. Πληρώνω! Πάρε όμως από αυτούς τους λογαριασμούς που έχω».

Δημοσιογράφος: Εδώ λοιπόν θα έκανε κάποια δωρεά ο κύριος Σώρρας;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Ναι, στην διαδικασία είναι ακόμη. Έβγαλαν φόρο 27 δισεκατομμύρια από την δωρεά που έκανε σε 2 Μ.Κ.Ο. Έχει γίνει η δωρεά, αλλά δεν εισέπραξαν για να ολοκληρωθεί. Τα 27 δισεκατομμύρια όμως υπάρχουν! Γιατί δεν πάνε; Μέχρι και μηνυτήρια αναφορά έκανε στο Σ.Δ.Ο.Ε για να τα εισπράξει.

Δημοσιογράφος: Από πού να τα εισπράξει;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Από το ΑΦΜ του Σώρρα. Αφού εκεί χρεώθηκαν! Ένας πολίτης, με λίγα λόγια, χρωστάει 27 δισεκατομμύρια κι αντί να πάνε να πάρουν τα 27 δις, μας έβαλαν στον τρίτο, τέταρτο, πέμπτο μνημόνιο και δεν ξέρω σε πόσα ακόμα! Για ποιο λόγο;

Και τελικά τι θέλουν αυτοί; Και τελικά το κράτος είναι ελληνικό, αφού σκοτώνει τους Έλληνες ή είναι κάτι άλλο; Θα υπέγραφε ποτέ Έλληνας παράδοση αμετάκλητα και άνευ όρων της Ελλάδος;

Πάρε εσύ μαζί σου την απάντηση του πρωθυπουργού που σου έδειξα! Είναι στις 10-5-2016, την επόμενη μέρα αφού πήραν την Εξώδικη Εντολή Διαταγή του Αρτέμη Σώρρα. Το κοινοποιεί στον κύριο Σώρρα, ο Πρωθυπουργός λέει με σεβασμό ότι «Κύριε Σώρρα μεταβιβάσαμε το εξώδικο σας…». Ποιος δημοσιογράφος θα τον πει «απατεώνα» ξανά; Κι ας τολμήσει να το κάνει! Για να δούμε…

Δημοσιογράφος: Εδώ λέει ότι εκδόθηκε…

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Βεβαίως! Πώς τον αποκαλεί; Απατεώνα; Θα απαντούσε ο Πρωθυπουργός σε έναν απατεώνα; Για να μιλήσουμε λίγο επί της ουσίας..

Δημοσιογράφος: Είναι βάσει το πρωτόκολλο…

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Μπράβο! Υπήρχε περίπτωση να απαντήσει σε κάποιον που τον αποκαλούν έτσι; Το ξαναλέω. Το θέμα μας δεν είναι ο Σώρρας, γιατί ο Σώρρας έχει τα ίδια δικαιώματα με σένα και με μένα τώρα. Είναι κι αυτός πολίτης όπως εγώ. Εγώ είμαι πολίτης. Εσύ είσαι υπήκοος ακόμα.

Στην Εξώδικη Δήλωση δηλώνεις ότι είσαι και μέλος της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας, αλλιώς είσαι υπήκοος.

Θέλετε να το διαπιστώσετε; Δεν γράφουν όλα σου τα χαρτιά ότι έχεις Ελληνική υπηκοότητα;

Δημοσιογράφος: Βέβαια!

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Έλα να δεις και τον Όρκο που έδωσαν οι παππούδες μας το 1833 που το λέει ξεκάθαρα ότι είναι υπήκοοι και πού ορκίζονται. Στον Όθωνα! Και η συνέχεια του Βασιλείου της Ελλάδος είναι η Ελληνική Δημοκρατία. Είναι δηλαδή το ίδιο ιδιωτικό μαγαζί.

Εδώ δηλώνεις ότι είσαι Κυρίαρχος Αυτόχθονας Έλληνας Ιθαγενής.

Δημοσιογράφος: Νομικά, δεν ξέρω ποια είναι η διαφορά…

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Τεράστια! Έλληνας Αυτόχθων σημαίνει από αυτή την χθόνα και Ιθαγενής σημαίνει κατευθείαν από το Γένος σου. Αν όμως δεις Πακιστανό που πήρε Ιθαγένεια τώρα τελευταία, η ταυτότητα του, όπως και η δική σου γράφει ότι είναι Έλληνας Ιθαγενής. Γράφει κάτι άλλο;

Δημοσιογράφος: Πώς σας εξυπηρετεί αυτό νομικά όμως;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Γιατί υπάρχουν Διεθνείς Συμβάσεις, υπάρχει το Διεθνές Δίκαιο, υπάρχουν πολλά Δίκαια, όχι μόνο ένα τα οποία αυτοί τα έχουν καταρρίψει όλα, οι κυβερνώντες που μας αγαπάνε και μας σκοτώνουν κάθε μέρα και μας δηλητηριάζουν!

Αυτό που σου δείχνω τώρα είναι το ΕΙΔΙΚΟ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΟ ΠΛΗΡΕΞΟΥΣΙΟ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΜΕ ΜΕΤΑΘΑΝΑΤΙΑ ΙΣΧΥ που έδωσαν οι Δήμαρχοι στον Αρτέμη Σώρρα κι έτσι μπορεί να διατάξει και δίνει Κρατική διαταγή που ο άλλος πρέπει να εκτελέσει. Αλλά κι όταν δίνεις και Εντολή τι πρέπει να κάνει ο άλλος; Πάλι να εκτελέσει

Γιατί εγώ έδωσα αυτή την Εντολή ως πολίτης και ως ιδιοκτήτης στον θυρωρό, διαχειριστή, είτε αυτός είναι εφοριακός υπάλληλος, είτε λέγεται υπουργός, δηλαδή είναι υπό του έργου. Αυτό δεν σημαίνει «Υπουργός»; Τι διαφορά έχει ο Υπουργός από τον υπερ-εργολάβο;

Αυτό είναι το Εξώδικο του Αρτέμη Σώρρα που δίνει την Διαταγή. Με ποιο δικαίωμα δίνει Διαταγή κάποιος; Δίνει Διαταγή γιατί μπορεί να το κάνει. Εγώ δεν μπορώ να δώσω διαταγή, παρά μόνο Εντολή. Αν είσαι Αυτόχθων Έλληνας Ιθαγενής μπορείς να δώσεις Εντολή, αλλιώς δεν μπορείς.

Από εκεί και πέρα, οφείλουμε να ενημερώσουμε όλον τον κόσμο…

Δημοσιογράφος: Ο Υπήκοος δεν μπορεί να δώσει εντολή;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Ο Υπήκοος βγαίνει από την λέξη υπάκουος. Σωστά; Δηλαδή, έχεις τα ίδια κληρονομικά δικαιώματα εσύ που είσαι Ιθαγενής αυτόχθων Έλληνας από έναν υπήκοο που μπορεί να είναι Κινέζος;

Δημοσιογράφος: Καλά, αυτό είναι μεγάλη κουβέντα! Δεν ξέρουμε εμείς πόσο αυτόχθονες είμαστε.

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Ακόμα και να μην είσαι και να είσαι υπήκοος, δεν έχεις μια καταγωγή; Όλοι έχουν καταπιστεύματα, πήγαινε πάρε εκείνα! Γιατί να πάρεις τα δικά μου; Για ποιον λόγο; 196 χώρες αναφέρονται μόνο στον Ισολογισμό του 2007. Η Αιθιοπία έχει καταπιστεύματα και τους αφήνουν να πεθαίνουν από την πείνα. Γιατί; Έχουν όλες οι χώρες! Ας πάρει ο κάθε λαός τα δικά του και είναι καιρός ο πλανήτης να κυβερνηθεί από Ανθρώπους.

Δημοσιογράφος: Άλλες χώρες έχουν πάρει από αυτά;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Σαφέστατα! Πέρα από αυτό το Πούτιν το 2001-2 πήρε τρισεκατομμύρια από τα Καταπιστεύματα μέσω τους Προγράμματος των Δήμων κι έτσι ανασυγκροτήθηκε όλη η Ρωσία.

Σαφέστατα! Θέλεις να δούμε κι έργα που έχουν γίνει και γίνονται ακόμα; Πάρα πολλά. Αν μπούμε στο internet, τα έχουμε κοινοποιήσει δημόσια. Έχουμε τα 17 έργα που έχουν γίνει στην Ελλάδα από αυτά τα χρήματα. Και η ερώτηση μου στο καθεστώς είναι αυτή: ΕΜΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΜΕ; Είναι δικές τους οι υπογραφές. Γιατί δεν το γνωρίζαμε; Εμένα του ιδιοκτήτη δεν πρέπει να μου δώσει αναφορά ότι έχουμε τόσα χρήματα; Δηλαδή, είμαι διαχειριστής στην εταιρεία σου κάνω ό,τι γουστάρω και δεν σου δίνω και αναφορά; Αυτό είναι Δημοκρατία; Δεν πρέπει όλοι να γνωρίζουμε τι γίνεται;

Το ξέρετε ότι δεν προβλέπεται με τίποτα και σε καμία περίπτωση να παραδοθεί η Εθνική Κυριαρχία; Ορίστε! Έργα που έχουν γίνει και μπορείς να μπεις μέσα στην Παγκόσμια Τράπεζα και να τα δεις και λένε και χρονολογία. Δες με αυτό τον κωδικό το 2014 τι έργα έχει κάνει η Αλβανία. Πάμε σε άλλη χώρα. Αργεντινή, το 2013. Αυστρία…μπες στην word bank στην ιστοσελίδα και θα τα βρεις όλα. Κοίτα και το Βέλγιο που έχει πάρει από το 1957! Είδες τι έκανε η Ευρώπη; Άμα μπεις θα βρεις εκατοντάδες χώρες. Και τα Σκόπια έχουν πάρει, όπως και η Βουλγαρία. Αυτά είναι τα δικά μας έργα που το τελευταίο ήταν το 1978.

Δημοσιογράφος: Θα κατεβείτε στις εκλογές;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Εμείς δεν κατεβαίνουμε, ανεβαίνουμε μόνο.

Όταν το αποφασίσουμε, θα συμμετάσχουμε σε εκλογική διαδικασία. Εξαρτάται αν κριθεί απαραίτητο και από πόσα γραφεία θα ανοίξουμε ακόμα.

Τώρα πηγαίνουμε σε κάθε γειτονιά και υπάρχει τεράστια ανταπόκριση από τον κόσμο και ο κόσμος είναι μαζί μας τελικά. Έχουν όλοι αγανακτήσει από τους προδότες, τα κόμματα που άλλα λένε κι άλλα κάνουν.

Εμείς έχουμε βγάλει Προγραμματικές Δηλώσεις που γράφουν το Πόθεν Έσχες! Θα σας δώσω κι ένα βιβλιαράκι για να διαβάσετε και την ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ, όπως και τις ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕς ΔΗΛΩΣΕΙΣ για όλους τους τομείς, που κατατέθηκαν στον Άρειο Πάγο στις 4-9-2015, δηλαδή ένα χρόνο πριν.

Εκεί πέρα θα κατανοήσετε όλοι, ότι αυτή είναι ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.

Δημοσιογράφος: Όλα αυτά τα γραφεία πώς λειτουργούν;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Μόνοι μας! Κάθε μέλος δίνει 5 ευρώ τον μήνα. Δεν έχουμε χρηματοδότηση εμείς από κανέναν, ούτε θέλουμε να έχουμε, γιατί δεν πρέπει να έχουμε, γιατί εμείς είμαστε Έλληνες. Είμαστε μόνοι μας εναντίον όλων των άλλων.

Δημοσιογράφος: Κι όσοι απασχολούνται εδώ σαν εσάς;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Δεν απασχολούμαι, κάνω εθελοντική εργασία. Θα με πληρώσουν κιόλας; Θέλω κι είμαι εδώ! Εσύ με το ζόρι ήρθες;

Δημοσιογράφος: Εγώ ήρθα για να ενημερωθώ!

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Εσύ ήρθες για να ενημερωθείς! Πολύ ωραία! Τώρα που ενημερώθηκες, δεν πρέπει να κάνεις το χρέος σου απέναντι στο έθνος σου και στην πατρίδα σου; Είναι υποχρεωτικό να το κάνεις! Δεν πήγες φαντάρος; Γιατί; Γιατί είναι υποχρεωτικό!

Πρόσεξε! Ο ίδιος νόμος που σε υποχρεώνει να πας φαντάρος, ο ίδιος νόμος σήμερα σε υποχρεώνει να πολεμήσεις και σήμερα, έχουμε Πόλεμο! Ο Πόλεμος είναι οικονομικός, αλλά έχουμε πόλεμο. Εφόσον αυτός είναι Οικονομικός Πόλεμος πολεμάς με οικονομικά εργαλεία.

Αν είναι νομικός πόλεμος, απαντάς με νομικά εργαλεία!

Τρία επίπεδα έχει αυτός ο πόλεμος: Είναι οικονομικός, νομικός και νοητικός! Μας έχουν κάνει και το μυαλό γιαούρτι και σε αυτό βοηθάτε εσείς τα ΜΜΕ. Όχι για σένα προσωπικά, γιατί εσύ μεροκάματο βγάζεις. Το θέμα είναι ότι τα συμφέροντα που εξυπηρετούν όλα αυτά τα «καλά παιδιά», ξέρουμε ποια είναι σε κάθε εξουσία!

Δημοσιογράφος: Ε, τώρα η έννοια «εξουσία» πάει! Ξεκαθάρισε το τοπίο!
Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Ξεκαθάρισε; Το τοπίο λεβέντη μου, θα ξεκαθαρίσει όταν άξιοι Έλληνες που εφαρμόζουν τα Ελλάνια Αξιακά Πρωτόκολλα, δηλαδή όλα αυτά, που θα ψηφίζουν Νόμους που θα έχουν Λογική, που θα έχουν Αρετή και θα είναι Δίκαιοι, που θα υπάρχει Ισονομία και Ισοκρατία παντού και θα υπάρχει Ισοπολιτεία, σήμερα δεν τα έχεις αυτά! Σήμερα ζεις μέσα στις ΑΝΤΙ-ΑΞΙΕΣ που και αυτές έχουμε ορίσει.

Τότε θα ξεκαθαρίσει ο τόπος!

Δημοσιογράφος: Οι οποίες είναι;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Αυτό που ζεις κάθε μέρα. Πρώτη-πρώτη η ΑΝΤΙ-ΛΟΓΙΚΗ. Άμα δεν έχεις Λογική, έχεις Αντι-λογική. Θέλεις να στο τυπώσω να τις διαβάσεις; Γιατί τις έχουμε βγάλει σε ένα μαύρο βιβλίο, γιατί είναι μαύρες.

Δημοσιογράφος: Ενδιαφέρον θα έχει!

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Καλύτερα να διαβάσουμε τις ΑΞΙΕΣ λέω εγώ, αλλά μπες στο διαδίκτυο και να τις αναζητήσεις. Τα έχω κοινοποιήσει όλα!

Να τις τυπώσεις και να τις βάλεις και εδώ, να τις δουν όλοι.

Κοίτα εδώ τι λέει: Σεβασμός, Μεγαλοπρέπεια, Φιλοτιμία, Ισοκρατία, Ισηγορία, Ατομική Ελευθερία, αλλά, ενώ όλοι προωθούν σήμερα την ατομική ελευθερία, εμείς λέμε ότι πρώτα είναι η Κοινωνική Ελευθερία, μετά είναι η Πολιτική Ελευθερία και μετά είναι η Ατομική Ελευθερία. Από το πολύ «διαίρει και βασίλευε», φτάσαμε εδώ που φτάσαμε! Κόμμα, κομματάκι, στοά, παραστοά, υπόγειο, παρα-υπόγειο, έγιναν όλοι μια ομαδούλα και ελέγχονται μανδράκι-μανδράκι και διαίρεσαν τους ανθρώπους.

Δημοσιογράφος: Δηλαδή, εσείς λέτε ότι αυτά είναι αποδεδειγμένα…

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Εγώ δεν το συζητάω καν! Τα επικύρωσαν οι ίδιοι οι Παγκόσμιοι Φορείς και το εποπτεύουν και 22 Παγκόσμιοι Φορείς που προσέχουν να μην κλαπούν. Εγώ βλέπω τα ΦΕΚ και αυτά, έτσι μου λένε! Κατάλαβες; Εγώ παλιά δεν διάβαζα ΦΕΚ, τώρα άρχισα να διαβάζω και λέω: Τι υπογράφουν ρε παιδιά; Τι κάνουν; Απίστευτα πράγματα! Κι όμως αυτά τα απίστευτα πράγματα…

Κοίτα ένα άλλο ΦΕΚ που βγήκε τον Δεκέμβριο του 2015. Θέμα: «Καταγραφή Ειδικών Τραβηκτικών Δικαιωμάτων SDR του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου». Κοίτα ποιο ΦΕΚ αναφέρει πρώτο! Το ΦΕΚ Α 315 !»

Δημοσιογράφος: Ναι του 1945!

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Αυτό, όταν πήγε μια συνελληνίδα στην εκπομπή του Χατζηνικολάου, που είχε τον Τσίπρα, ο Τσίπρας είπε ότι αυτό το ΦΕΚ είναι παλιό! Παλιώνουν τα ΦΕΚ;

Δημοσιογράφος: Δεν ισχύει αυτό!

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Φυσικά και δεν ισχύει! Νάτο! Το υπογράφουν οι ίδιοι. Στην απόφαση του 2015, 29 Δεκεμβρίου στο ΦΕΚ Β 2880 του 2015 και σου λέει εδώ ότι ο αναπληρωτής Υπουργός, ο δικός μας Υπουργός, εξουσιοδοτεί ουσιαστικά το δικό μας ΔΝΤ, αφού είμαστε ιδρυτικά μέλη, να πάρει χρήματα από τα δικά μας Καταπιστεύματα, να πληρώσει τα χρέη μας στην δική μας Παγκόσμια Τράπεζα για να μπορέσουν να πάνε πάλι στην τράπεζα.

Δηλαδή, παίρνουν από τα δικά μας χρήματα που ήδη έχουμε, για να πληρώσουμε τα υποτιθέμενα χρέη που μας έβαλαν! Και του δίνει την εξουσιοδότηση να το κάνει! Αυτό δεν είναι η λογική του παραλόγου; Βέβαια, στα κανάλια το λένε SDRΤι είναι τα SDR; Είναι πολύ ξεκάθαρο! Ειδικά Τραβηκτικά ΔικαιώματαΑπό πού; Από τα δικά μας!

Δημοσιογράφος: Εφόσον ο κύριος Σώρρας είναι διαχειριστής αυτού του ποσού….

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Ο κύριος Σώρρας, ο Αρτέμης, ο Συνέλληνας, στο ξαναλέω, έχει καταθέσει ΗΔΗ τα 600 δισεκατομμύρια στην ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

Δημοσιογράφος: Και γιατί δεν τα κατέθετε κατευθείαν ….

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Γιατί είμαστε στο αγγλικό δίκαιο και θα τα έπαιρναν κατευθείαν οι δανειστές και θα έπαιρνες….  Αγγλικό δίκαιο δεν έχεις με το μνημόνιο. Σωστά; Το Αγγλικό Δίκαιο πώς δουλεύει; Στο ξαναλέω: «υπάρχουν και φυλάσσονται προς πίστωση και χορηγία της Ελληνικής Δημοκρατίας». Μία υπογραφή χρειάζεται από τον Υπουργό…πού είναι; Στις19 Μαΐου του 2015 ξαναγίνεται κοινοποίηση στην Κυβέρνηση Τσίπρα και παίρνει πίσω και τους όρους που είχε βάλει για λογιστικό έλεγχο! Τα πήρανε; Σε δημόσια τοποθέτηση του στην Θεσσαλονίκη στις 15 Μαρτίου του 2015 λέει: Δεν θέλω ούτε λογιστικό έλεγχο, ούτε τίποτα! Πάρτε τα να τελειώνουμε!» Γιατί δεν το κάνουν; Κοινοποιήθηκε και στον Τσίπρα και στον Βαρουφάκη. Γιατί δεν το έκαναν;

Δημοσιογράφος: Στις 19 Μαίου του 2016 είχε τελειώσει ο Βαρουφάκης.

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Εγώ σου μιλάω για το 2015 που ήταν Υπουργός Οικονομικών! Υπάρχουν κοινοποιήσεις και σε αυτή την φάση κοινοποιήθηκαν και στον Τσίπρα και στον Βαρουφάκη και στην CIA και στον Πούτιν και στον Ομπάμα.

Δημοσιογράφος: Στην CIA, στον Πούτιν και στον Ομπάμα γιατί;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Διότι, ο Ομπάμα είναι Πρόεδρος της Αμερικής και κάποια καταπιστεύματα είναι στην Αμερική και κάποια στην Ρωσία. Αυτοί που είναι σε αυτές τις χώρες είναι Θεματοφύλακες!

Η CIA δε, είναι ένα είδος security των Παγκόσμιων Ταμείων και για αυτό είναι παντού στον κόσμο. Γιατί σχεδόν όλες οι χώρες έχουν λογαριασμούς στα Παγκόσμια Ταμεία και η CIA υποτίθεται τα φυλάει. Δεν είναι αυτό που νομίζαμε δηλαδή. Είναι μια ιδιωτική αστυνομία των Παγκόσμιων Ταμείων με διεύθυνση στον ΟΗΕ μάλιστα.

Είναι πολλά που πρέπει να διαβάσεις! Σε «έκαψα» λίγο, αλλά έτσι είναι! Άλλο περίμενες να βρεις και άλλο βρήκες! Αυτή είναι όμως η Αλήθεια.

Είτε μας αρέσει, είτε όχι, μα το γράφουν μόνοι τους. Το λέει εδώ πάνω «Αναγκαστικός Νόμος 766 1945 περί κυρώσεως της Bretton Woods υπογραφείσας τελικής πράξεως ΦΕΚ Α315»! Το παλιό ΦΕΚ του Τσίπρα, αναφέρεται σε ΦΕΚ του 2016. Πώς είναι παλιό;

Και βγήκαν και άλλα πολιτικά παιδιά, κομματόσκυλα και έλεγαν ότι δεν ισχύει το ένα και το άλλο! Μα πώς δεν ισχύουν, αφού οι ίδιοι τα λένε και οι ίδιοι τα υπογράφουν;

Άρα λοιπόν, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε σαν Έλληνες, είναι να ενωθούμε και να πάρουμε την πατρίδα μας. Αυτή την στιγμή, αυτό το γράφουμε και το λέμε από την πρώτη μέρα. Από την πρώτη μέρα, που βγήκε ο Αρτέμης και ήταν μόνος του στην αρχή, αυτό έλεγε: «Ενωθείτε να τα πάρουμε!» Ενωθήκαμε και δεν τα πήραμε;

Άρα, λοιπόν, γίνεται να μαλώνουμε ή να έχουμε εμφύλιο πόλεμο για ψεύτικες ιδεολογίες, ενώ ήταν ήδη συνέταιροι και η Αμερική και η Ρωσία και η Ελλάδα; Για σκεφτείτε το λίγο; Πότε ήταν ο Εμφύλιος; Από το 1947; Από το 1945 ήμασταν συνεταιράκια! Ήμασταν στο ΔΝΤ συνεταιράκια! Πόσοι Έλληνες έχουν σκοτωθεί από τότε; Για ποιον λόγο; Για ψεύτικες ιδεολογίες; Γιατί και η Σοβιετική Ένωση υπογράφει και φαίνεται μέσα στο ΦΕΚ πόσα λεφτά έβαλε και η Αμερική!

Δηλαδή, τα μεγάλα αφεντικά κάνουν κουμάντο και εμείς σκοτωνόμαστε, για ποιο λόγο; Ποιος είναι ο λόγος; Έχω να χωρίσω κάτι εγώ με σένα;

Τι έχουμε κοινό; Την καταγωγή μας! Όσοι είναι λοιπόν Άνθρωποι στον πλανήτη, ενώνονται και τελειώνει το θέμα.

Δημοσιογράφος: Σημασία έχει να βρεθεί ο πρωθυπουργός να υπογράψει…

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Δεν πειράζει. Θα είμαστε εμείς πρωθυπουργοί! Δημιουργήσαμε τον Πολιτικό Φορέα του Έθνους! Αν ο κόσμος σε ψηφίσει και πάρεις το 40%, έχεις κυβέρνηση;

Δημοσιογράφος: Πιστεύετε ότι θα γίνει αυτό;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Φυσικά θα γίνει! Δεν θα γίνει μόνο του. Εμείς θα το κάνουμε! Το μήνυμα είναι ότι πρέπει εμείς οι Έλληνες να κυβερνάμε την Ελλάδα κι όχι οι άλλοι. Αυτοί, στην τελική, απέδειξαν ότι είναι ανάξιοι! Τι περιμένουμε άλλο; Πόσοι συνέλληνες σκοτώθηκαν;

Δημοσιογράφος: Αλήθειες είναι όλα αυτά….

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Μόνο αλήθειες λέμε. Με ψέματα δεν κάνεις δουλειά.

Δημοσιογράφος: Μακάρι. Το θέμα είναι τώρα ποιος θα υπογράψει…εγώ δεν έχω πειστεί για το πώς θα πειστούν…

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Δεν με ενδιαφέρει να πειστούν. Δεν μας κάνουν, απολύονται! Τι δεν καταλαβαίνετε;

Δημοσιογράφος: Εγώ μιλάω για τους πολίτες!

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Μα, κι εγώ πολίτης είμαι! Εσύ δεν είσαι πολίτης; Εσύ πείστηκες;

Δημοσιογράφος: Δεν νομίζω!

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Χαίρομαι που δεν πείστηκες, γιατί δεν θέλω να πειστείς! Θέλω να ψάξεις, να διαβάσεις και να λάβεις γνώση. Κανείς από εδώ, δεν έχει πειστεί, γιατί όλοι γνωρίζουμε! Και γνωρίζουμε και το τέλος τους και γνωρίζουν και οι ίδιοι το τέλος τους.

Δημοσιογράφος: Εφόσον αυτό είναι παγκόσμιο θέμα..

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Ναι, αλλά από την Ελλάδα ξεκινάει. Το κατάλαβες; Από εδώ ξεκινάνε όλα! Όσες φορές ενωθήκαμε, δεν έπεσαν αυτοκρατορίες; Για σκέψου το λίγο; Ποιος μπορεί να πειράξει εσένα τον Έλληνα; Ούτε καν οι μουσουλμάνοι! Γιατί αν πεις ότι είσαι «Έλληνας» δεν σε πειράζουν. Έχουν διαθήκη του Μωάμεθ που λέει: «Μην πειράξεις Έλληνα». Σε ένα μουσουλμάνο που θα έρθει να σε σφάξει και πεις ότι είσαι χριστιανός, θα σε σφάξει κατευθείαν. Αν πεις ότι είσαι Έλληνας, δεν σε πειράζει. Κι αυτό να το ψάξεις να το βρεις. Αφού είσαι δημοσιογράφος, ψάξε!

Δημοσιογράφος: Υπάρχουν περιπτώσεις που έχουν σκοτωθεί Έλληνες!

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Δήλωσαν ποιοι είναι; Δεν δήλωσαν ποιοι είναι! Εσύ δήλωσες ποιος είσαι! Εγώ δηλώνω ποιος είμαι! Εγώ, ξαναλέω, φέρε μου όποιον θέλεις απέναντι μου! Τα στοιχεία μιλάνε μόνα τους!

Παίρνει ο οποιοσδήποτε πρωτόκολλο από τον Λευκό Οίκο; Ο Αρτέμης Σώρρας έχει Πρωτόκολλο από τον Λευκό Οίκο όταν έκανε την Δόμηση της Χρηματοδότησης. Εδώ υπάρχει τεράστια αλληλογραφία σε αυτό το βιβλίο που έχει τα πάντα μέσα. Έχει αλληλογραφία και με την Federal.

Δημοσιογράφος: Αυτές είναι επιστολές του κύριου Σώρρα προς την federal, όχι το αντίθετο..

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Αυτά όλα είναι αποδεικτικά στοιχεία για το πώς έγινε όλη η διαδικασία, πώς νομιμοποιήθηκε και πώς απελευθερώθηκαν τα 2,3 τρισεκατομμύρια από το ΑΩ station από όπου είναι τα χρήματα. Πάρε διάβασε λίγο. Το κυριότερο που θέλω να σου δείξω είναι η έγκριση που πήραμε για τα 2,3 τρισεκατομμύρια. Πάρε και το Πληρεξούσιο και εδώ είναι και η απάντηση από το ΑΩ station που λέει ότι εγκρίνονται τα χρήματα.

Πάντως, με αυτό εδώ το χαρτί από την Δ.Ο.Υ μπορώ να πάω σε ένα δικαστήριο, γιατί δεν μπορεί να με πάει εμένα για 1000 ευρώ φυλακή και εδώ να χρωστάει ο Αρτέμης 27 δισεκατομμύρια φόρο και να μην πηγαίνει να εισπράξει, γιατί υποτίθεται έχουμε Ισονομία και Ισοπολιτεία.

Δημοσιογράφος: Εσύ θέλεις να πάει να τα εισπράξει…

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Μα, δεν θα μπαίναμε στο μνημόνιο! Εδώ μπήκαμε στο τρίτο μνημόνιο με τον Τσίπρα για 8 δις ή 11, δεν θυμάμαι… και χρωστάει ένας πολίτης 27 δισεκατομμύρια και έκανε και Μηνυτήρια αναφορά στο Σ.Δ.Ο.Ε για να εισπράξουν; Για σκέψου το λίγο! Αφού δεν υπάρχει λογική σε αυτό το πράγμα.

Δηλαδή, βάζεις όλη σου την χώρα στα μνημόνια, πεθαίνει και αυτοκτονεί κόσμος για 8-10 δις και ένας πολίτης χρωστάει 27 δισεκατομμύρια και σου κάνει και μήνυση να τα πάρεις και δεν τα παίρνεις; Αυτό δεν είναι τουλάχιστον ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ; Είναι κάτι άλλο;

Δημοσιογράφος: Το ΑΩ τι είναι;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Εκεί μέσα είναι κάποια από τα χρήματα των Ελλήνων, γιατί έχουμε κι άλλα. Αυτό το είχε ανοίξει ο Αντρόπωφ, διαχειρίζεται τα δικά μας χρήματα και όλα τα παράγωγα από τα χρηματιστηριακά προϊόντα που όλα είναι υπερτιμολογημένα.

Ξεκινάει από τον Αντρόπωφ, είναι στην Ρωσία και για αυτό ενημερώθηκε και ο Πούτιν. Όπως είναι και το Bretton Woods και είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους. Υπάρχουν όμως πολλά ταμεία, δεν είναι μόνο αυτό! Αυτά είναι κληρονομικά χρήματα όλα. Τα πιο πολλά είναι δικά μας, γιατί είμαστε οι πιο παλιοί.

Συνέλληνας: Πάντως ένα ερώτημα που πρέπει να τεθεί δημόσια είναι να πάρουν εδώ τα παιδιά το ΦΕΚ με την Ανεξάρτητη Αρχή και να ρωτήσουν τους θεσμούς που πάνε τα χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου;

Αυτή η Ανεξάρτητη Αρχή με έδρα γενικά την Αθήνα, παίρνει τα λεφτά του Έλληνα φορολογούμενου και αυτή τον κυνηγάει, όταν δεν πληρώνει. Το Φάντασμα… αυτό πρέπει να βγει δημόσια!! Πού πάνε τα χρήματα μας;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Δεν κυνηγάει μόνο, κάνει κι άλλα πράγματα! Να ψάξουν και που πάει και το ΦΠΑ!

Συνέλληνας: 24% ΦΠΑ, δηλαδή κάθε 4 χρόνια το 100% του ΑΕΠ πάει στο ΦΠΑ! Το ΦΠΑ που πάει; Δηλαδή, κάθε 4 χρόνια όλη η χώρα δουλεύει για το ΦΠΑ; 

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Πρόσεξε τις ημερομηνίες τώρα και βάλε την λογική σου να δουλέψει! Στις 9 Μαΐου είναι το Εξώδικο του Αρτέμη, 10-5-2016 μεταβιβάστηκε στο Υπουργείο Οικονομικών και 27-5-2016 όπως βλέπεις στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, σου λέει: «Σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων! Και λέει: «Συνίσταται Ανεξάρτητη Διοικητική Αρχή χωρίς Νομική προσωπικότητα…» τι έχουμε εδώ; Εμείς έχουμε Νομική προσωπικότητα, είμαστε Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, ως γραφείο. Αυτή η Ανεξάρτητη Αρχή, χωρίς Νομική προσωπικότητα με Επωνυμία ως «Ανεξάρτητη Αρχή δημοσίων εσόδων…»

Δημοσιογράφος: Ανεξάρτητες Αρχές γενικά, υπάρχουν!

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Ναι, αλλά είναι Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Δικαίου, ή Δημοσίου Δικαίου κι όχι χωρίς Νομική προσωπικότητα. Δεν γίνεται!

«Η Αρχή απολαύει λειτουργικής ανεξαρτησίας, διοικητικής και οικονομικής αυτοτέλειας και δεν υπόκειται έλεγχο ή εποπτεία από κυβερνητικά όργανα, κρατικούς φορείς, ή άλλες διοικητικές αρχές».

Δημοσιογράφος: Εγώ «θετικό» θα το χαρακτήριζα αυτό!

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Περίμενε να συνεχίσω παρακάτω: «η Αρχή υπόκειται σε Κοινοβουλευτικό Έλεγχο σύμφωνα με τα οριζόμενα στον Κανονισμό της Βουλής και την διαδικασία του άρθρου 4 του παρόντος νόμου.

Η έδρα της Αρχής είναι στην Αθήνα. Ειδικές Αποκεντρωμένες και Περιφερειακές Υπηρεσίες της Αρχής μπορεί να συστήνονται και να λειτουργούν εκτός της έδρας αυτής».

Μπορώ να ανοίξω κι εγώ μια Ανεξάρτητη Αρχή. Νομική Προσωπικότητα δεν είμαι, έδρα δεν έχω, στην Αθήνα είμαι…

Συνέλληνας: Εσύ αύριο βρίσκεσαι σε αντιδικία με αυτό, ποιον θα κυνηγήσεις; Ποιον θα βρεις; Ποιον θα κυνηγήσεις; Ποιος είναι ο Πρόεδρος της, που είναι το καταστατικό του;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Δημιούργησαν ένα φάντασμα, όπου εκεί θα πληρώνουν όλοι! Καταργείται η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων.

Συνέλληνας: Θέλεις να τους πας στο δικαστήριο! Ποιον θα πας;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Βλέπεις τι καταργούν;

Συνέλληνας: Ο Βαρουφάκης έχει δηλώσει στον Παπαχελά ότι το Υπουργείο δεν έχει τον έλεγχο της Γενικής Γραμματείας Εσόδων.

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Όλο αυτό έγινε τυχαία; Για σκέψου λίγο; Στις 10-5-2016 έστειλαν το Εξώδικο και στις 27-5-2016 κατήργησαν την Γενική Γραμματεία Εσόδων; Εκεί δεν το μεταβίβασε ο Πρωθυπουργός; Δηλαδή, το έστειλε στην Γενική Γραμματεία Εσόδων που καταργεί, γιατί εκεί θα είναι η Ανεξάρτητη Αρχή; Τι προσπαθούν να αποφύγουν; Τι κρύβουν; Βάλτε την Λογική σας! Μόνο με Λογική βρίσκουμε το αποτέλεσμα.

Έχουν κάνει τα αίσχη! Έχουν σκοτώσει τόσο κόσμο κι όσους αυτοκτόνησαν, στην ουσία είναι θύματα και αυτοί είναι οι φονιάδες.

Όλοι όσοι κυβέρνησαν είναι οι δολοφόνοι αυτή την στιγμή.

Και γράψε το αυτό στο άρθρο σου. Εγώ έχασα φίλο μου, ο οποίος είχε ταξί με ένα συνέταιρο και ο συνέταιρος του πέθανε πρόπερσι τον Δεκέμβρη γιατί όφειλε στο ΤΕΒΕ. Για αυτό πέθανε, γιατί έπαθε ο άνθρωπος εγκεφαλικό κι ο φίλος μου έπαθε καρδιακό επεισόδιο, γιατί όφειλε στο ΤΕΒΕ. Είναι λογικό αυτό; Γνωρίζω ανθρώπους, οι οποίοι παίρνουν την σύνταξη τους κι αντί να φάνε, πάνε να πληρώσουν τον ΕΝΦΙΑ! Ποιον ΕΝΦΙΑ; Τον παράνομο; Από πού βγήκε;

Δημοσιογράφος: Εσείς τον πληρώνετε αυτόν;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Φυσικά όχι! Είναι πληρωμένος από το Εξώδικο και εγώ έχω εξοφλήσει. Στο εξώδικο που δίνουμε, λέει ότι αν δεν απαντήσουν σε 5 μέρες, την 6η μέρα έχουν δώσει ΣΙΩΠΗΡΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ!

Δημοσιογράφος: Νομικά αυτό….

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Νομικότατα, το γράφει εδώ! Δεν υπάρχει Σιωπηρή Άρνηση, αλλά ΣΙΩΠΗΡΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ και για αυτό τους βάζουμε ένα confirmation 5 ημερών. Είμαστε τόσο κάθετοι, γιατί μόνο έτσι είναι!

Δηλαδή, δίνεις μια Εντολή και η Εντολή σου είναι αυτή: «ΣΑΣ ΕΝΤΕΛΛΩ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΤΕ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ ΟΤΙ ΟΦΕΙΛΩ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΝΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΑ» τον οποίο επικύρωσαν έτσι κι αλλιώς οι ίδιοι! Αν δεν το πράξουν όμως, «ΣΑΣ ΔΗΛΩΝΩ ΔΕ ΟΤΙ ΑΝ ΕΝΤΟΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ 5 ΗΜΕΡΩΝ ΑΠΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΗΣ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΚΤΕΛΕΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΣΠΡΑΞΕΤΕ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΤΡΟΠΟ ΤΙΣ ΒΕΒΑΙΩΜΕΝΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΕΡΧΟΜΕΝΗΣ ΑΠΡΑΧΤΟΥ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΑΥΤΗΣ ΤΕΚΜΑΙΡΕΤΑΙ ΑΜΑΧΗΤΩΣ ΟΤΙ ΣΑΣ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ ΕΞΟΦΛΗΣΕΙ…»

Δημοσιογράφος: Δεν σας έχουν ενοχλήσει τώρα;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Ούτε πρόκειται να με ενοχλήσουν ποτέ.

Δημοσιογράφος: Ο κόσμος που παίρνει τηλέφωνα και έρχεται, ενδιαφέρεται για αυτό;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Χιλιάδες Εξώδικα έχουν πάει στο Υπουργείο Οικονομικών!

Δημοσιογράφος: Δηλαδή, έχουν σταλεί!

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Σαφέστατα! Γίνονται κι άλλα. Έχουμε ακυρώσει πλειστηριασμούς τους παράνομους, γιατί οι άνθρωποι είχαν κάνει το Εξώδικο και οι άλλοι πήγαν να κάνουν κατάσχεση.

Πήγε υπάλληλος της τράπεζας και η συμβολαιογράφος αυτόφωρο, στο Διδυμότειχο.

«Σας δίνω Εντολή να πληρωθείτε από δύο συγκεκριμένους λογαριασμούς. Πηγαίνετε και πάρτε τα! Γιατί δεν πάτε;» Αν δεν εκτελούν, κάνουν κι άλλη παράβαση.

Δημοσιογράφος: Να υποθέσω ότι και τα μέλη, όλα τα παιδιά εδώ, έχουν μπει στην διαδικασία.

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Σαφώς! Ποιος νοήμων άνθρωπος δεν θα το κάνει;
Επειδή κάποιοι λένε ότι δεν χρωστάνε;

Πάρε και το κατά κεφαλήν χρέος όλων των χωρών και δες πόσα χρωστάει η Ελλάδα και πόσα χρωστάνε οι Βρυξέλλες και το Βέλγιο και η Γερμανία και πες μου, γιατί εμείς μπήκαμε στο μνημόνιο και δεν μπήκαν αυτοί;

Δημοσιογράφος: Θα ήθελα δυο φωτοτυπίες από το Εξώδικο.

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Μπορώ να σου το δώσω και πάρε μαζί σου και τα Σχετικά που το συνοδεύουν. Είναι όλα μέσα, όπως κι όλο το ιστορικό και ό,τι θέλεις μπορείς να το βρεις από εκεί.

Δώστε μου και εμένα τα ονόματα σας. Πως σε λένε;

Δημοσιογράφος: Άγγελος Σκορδάς

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Θα γίνουμε και φίλοι στο facebook ή φοβάσαι να μην εκτεθείς ότι θα κάνεις φίλο έναν Έλληνα Αυτόχθων Ιθαγενή;

Δημοσιογράφος: Κι εγώ Έλληνας είμαι!

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Περισσότερο γιατί έχω όλα τα στοιχεία και θα δεις τα πάντα!

Δημοσιογράφος: Εγώ είμαι καλυμμένος! Κυρίως, οι άνθρωποι που έρχονται εδώ, τι ζητάνε;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Τι ζητάνε; Να ξεχρεώσουν! Όλοι χρωστάνε στις Τράπεζες, όλοι χρωστάνε στο ΤΕΒΕ, στην Εφορία, στο ΙΚΑ, στο ΟΓΑ…

Δημοσιογράφος: Δηλαδή, μπορούν και να εξοφλήσουν και τις τράπεζες;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Βεβαίως!

Δημοσιογράφος: Δηλαδή, κάποιος έχει ένα καταναλωτικό ή πιστωτική κάρτα μπορεί να καταθέσει το εξώδικο;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Ναι και για δάνεια και για τις πιστωτικές κάρτες και τα στεγαστικά κτλ.

Δημοσιογράφος: Πώς γίνεται αυτό;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Εάν διαβάσεις καλά το Εξώδικο, την εισαγωγή, γιατί εγώ παρέλειψα κάποιες παραγράφους σου λέει ότι αυτή την κρίση, στην ουσία δεν φταίμε εμείς που έγινε, αλλά ότι την δημιούργησαν αυτοί. Άρα, και αυτοί είναι υπαίτιοι ….

Δημοσιογράφος: Πατάει δηλαδή εκεί…

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Φυσικό δεν είναι;

Δημοσιογράφος: Και γίνεται δεκτό αυτό στο δικαστήριο;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Στο ΕΞΩΔΙΚΟ υπάρχει όλο το νομικό πλαίσιο. Επίσης διάβασε το όλο! Είναι 12 σελίδες.

Δημοσιογράφος: Καλό θα ήταν, αν έχεις να μας πεις, μια περίπτωση που ο άνθρωπος δικαιώθηκε.

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Δικαιωνόμαστε κάθε μέρα! Δεν βλέπεις τι γίνεται;

Δημοσιογράφος: Αυτό δεν λέει τίποτα για εμάς! Όπως τα λες εσύ, μπορεί να μας τα πει κάποιος άλλος…

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Δηλαδή, υπάρχει καλύτερη μαρτυρία από αυτή εδώ; Δηλαδή, απαντάει επίσημα του γραφείο του Πρωθυπουργού και μεταβιβάζει το αίτημα το οποίο έχει κοινοποιηθεί στον Άρειο Πάγο δεκαπέντε φορές; Τι άλλο; Αφού σου λέω ότι οι ίδιοι επικυρώνουν τα χρήματα. Έχουμε πλούτο.

Κατάλαβες λοιπόν ότι έχεις πλούτο. Δεν θα σου πω άλλους λογαριασμούς, θα σου πω δύο: τα 600 δις και τα 2,3 τρις που είναι απελευθερωμένα και είμαστε Νομείς, γιατί ο Αρτέμης είναι και Νομέας και συναινεί σε αυτό που γίνεται. Για αυτό δεν μπορούν να ρίξουν το Εξώδικο.

Είναι σαν να έχεις μια Κληρονομιά που ο μπάρμπας σου όρισε ότι εσύ θα πάρεις αυτό το μερίδιο κι ο άλλος εκείνο. Άρα, πας στον συμβολαιογράφο και μόνος σου, δεν πάμε όλοι μαζί. Αλλά, εμείς δεν θέλουμε να πάρουμε μόνο το μερίδιο μας και να ξεχρεώσουμε, αλλά να ξεχρεώσουμε όλη την Ελλάδα.

Δημοσιογράφος: Εγώ λέω άλλο: ο κύριος Κώστας χρωστούσε 100.000 ευρώ στα καταναλωτικά του, πήγαν να του πάρουν το σπίτι, τους κυνήγησε δικαστικά και δικαιώθηκε βάσει αυτού.

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Περίμενε να γίνουν τα δικαστήρια. Σου λέω: Μπήκε αυτόφωρο η συμβολαιογράφος και ο διευθυντής της τράπεζας.

Δημοσιογράφος: Ο πολίτης που πήρε τα καταναλωτικά, δεν είναι και λίγο κόπανος που τα πήρε και δεν τα πλήρωσε;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Όπως το βλέπει ο καθένας! Κάποιοι ήταν κόπανοι και κάποιοι δεν ήταν!

Εγώ θέλω να καταλάβουν οι Έλληνες, ότι είναι Έλληνες! Δεν χρειάζεται να τους πείσω εγώ ότι είναι Έλληνες, αλλά να καταλάβουν ποιοι είναι. Να θυμηθούν ποιοι είναι και να καταλάβουν ότι δεν κάνουν τίποτα με τα κόμματα. Πρέπει να ενωθούμε όλοι ως μία γροθιά.

Η δύναμη, το Κρατείν τω Δήμω, δηλαδή είναι ο Δήμος. Σωστά; Εμείς δεν είμαστε; Αυτό δεν σημαίνει Δημοκρατία; Αν ενωθούμε, εμείς δεν αποφασίζουμε; Αν ο λαός μαζευτεί και κάνει Εθνοσυνέλευση, τι κάνει; Δημιουργεί θεσμούς! Ή καταργεί τους υπάρχοντες και δημιουργεί άλλους.

ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥ ΛΑΟΥ; Ο κάθε λαός, όχι μόνο ο δικός μας!

Δημοσιογράφος: Υποτίθεται ότι για αυτό υπάρχει το Κοινοβούλιο! Εμείς ψηφίζουμε…

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Βεβαίως! Δεν διαφωνώ! Πόσοι ψηφίσαμε όμως; Με 60% αποχή; Άρα, σε διοικεί το 10-12%!

Δημοσιογράφος: Αν ήθελες να πήγαινες να ψηφίσεις!

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Να δούμε την ρίζα του κακού; Γιατί δεν πήγαμε; Όταν αυτοί που δεν πήγαν, έρθουν και καταλάβουν, γιατί κι αυτοί δεν πήγαν για τον ίδιον λόγο που δεν πήγα κι εγώ, για παράδειγμα. Δεν πάω να ψηφίσω έναν που με σκοτώνει κάθε μέρα και με παραμυθιάζει 48 χρόνια. Από την ώρα που γεννηθήκαμε, ψέματα ακούμε.

Όλοι παρέλαβαν «καμένη γη», αυτό λένε και το λένε ακόμα. Όλοι λένε «θα» κάνουν και δεν κάνουν τίποτα!

Ο μόνος που ήρθε εδώ και βγήκε δημόσια και είπε από την πρώτη φορά που εμφανίστηκε ο Αρτέμης Σώρρας, δεν είπε «ΘΑ καταθέσω», αλλά «ΕΧΩ καταθέσει 600 δισεκατομμύρια δολάρια στην Κυρίαρχη Ελληνική Δημοκρατία». Δεν είπε ότι ΘΑ το κάνει! Είπε ότι ΤΟ ΕΚΑΝΕ!!

Κι όντως το έκανε, όπως αποδείχθηκε αργότερα και από τα δικαστήρια και από τις υπογραφές τους!

Συνέλληνας: Επειδή παίχτηκε το θέμα για να ψηφίσεις κόμμα κτλ. από το μνημόνιο, έχει υπογραφεί ότι όλος ο κρατικός μηχανισμός έχει κατασχεθεί και υπάγεται στο Δουκάτο του Λουξεμβούργου. Δηλαδή, όποιο κόμμα μπει μέσα στην Βουλή, επειδή ανήκει στον κρατικό μηχανισμό, δεν μπορεί να κάνει τίποτα.


Δημοσιογράφος: Δηλαδή, εσείς όταν μπείτε στην Βουλή, τι θα κάνετε;

Συνέλληνας: Εμείς δεν είμαστε κόμμα. Άλλο το καταστατικό, άλλη δομή.

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Άλλο κόμμα και άλλο, ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ! Μπορείς να καταλάβεις την διαφορά;

Δημοσιογράφος: Έστω ότι παίρνετε την διακυβέρνηση! Τι κάνετε;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Καταρχήν όταν αποφασίσουμε να συμμετάσχουμε, θα πάρουμε και τις εκλογές! Να είσαστε σίγουροι! Μόνο τότε θα συμμετάσχουμε! Δεν θα συμμετάσχουμε για να μπούμε στην Βουλή. Δεν θέλουμε να μπούμε στην Βουλή. Θέλουμε να την πάρουμε ολόκληρη. Να βγούμε κυβέρνηση. Όταν έχεις την κυβέρνηση, έχεις όλον τον κρατικό μηχανισμό και κάνεις και τον έλεγχο. Δεν θα γίνει λογιστικός έλεγχος; Δεν θα βγουν όλα τα άπλυτα στην φόρα; Για να δούμε, ποιος είναι ποιος τώρα. Τι έκαναν αυτοί και πώς το έκαναν! Γιατί ξέρουμε πώς το κάνανε, ποιοι το έκαναν και τι έκαναν!

Αν διαβάσουμε στις Προγραμματικές Δηλώσεις, το λέει ξεκάθαρα στο δεύτερο κεφάλαιο ότι μέσα σε 8 εργάσιμες μέρες, από την μέρα που θα αναλάβουμε την διακυβέρνηση, θα ιδρυθεί ΕΘΝΙΚΟ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ κι ο ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΦΜ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΩΣ ΒΟΗΘΗΜΑ –μέχρι να αρχίσουν αυτά 49.000 έργα που είναι όλα έτοιμα- ΑΠΟ 20.000 ευρώ.

Δηλαδή, αν η οικογένεια σου έχει 4 μέλη, θα πάρει 80.000 ευρώ.

Στο εξάμηνο, θα έχει ξεκινήσει η διαδικασία των έργων παντού και στους 325 Δήμους της χώρας και στο εξωτερικό και στην Κύπρο και όπου αλλού χρειάζεται. Τα 49.000 έργα είναι προεγκεκριμένα. Καταλαβαίνετε για τι μιλάμε; Για αυτό εγκρίθηκε αυτό το μεγάλο ποσό των 2,3 τρισεκατομμυρίων και αν διαβάσετε την ΔΟΜΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ, το τι λέει ακριβώς, εκεί θα κατανοήσετε τι πραγματικά μπορεί να κάνει ο Δήμαρχος και δεν το πράττει! Και εκεί θα καταλάβετε και πόσοι προδότες ζουν ανάμεσα σας και δίπλα σας, γιατί μαζί με τον Δήμαρχο, είναι και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι, διότι η Εντολή που δόθηκε στον Δήμαρχο για να δώσει την Εντολή στον Αρτέμη, είναι με ομόφωνη απόφαση τους.

Δημοσιογράφος: Κι αυτούς κάποιος τους ψηφίζει…

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Βέβαια! Ο λαός, ο οποίος πάντα είναι Κυρίαρχος! Ο λαός όμως παραπλανείται από τα πολιτικά παιδιά. Ο λαός δεν γνωρίζει τον πλούτο του! Σας ξαναλέω: η ερώτηση μου τέσσερα χρόνια είναι η ίδια. «ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ; ΕΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΜΕ;»

Δεν γνώριζα ρε φίλε ότι είχα 115, 5 τρισεκατομμύρια. Εσύ το γνώριζες;

Δημοσιογράφος: Και τώρα που γίνεται γνωστό…

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Μπράβο! Αν το μάθουν όλοι, τι θα γίνει;

Δημοσιογράφος: Και γίνεται γνωστό. Νομίζω έγινε αρκετά γνωστό!

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Βοηθούν τα Μέσα Μαζικής Παραπληροφόρησης;

Δημοσιογράφος: Βοηθούν!

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Πότε άρχισαν να το κάνουν αυτό;

Δημοσιογράφος: Από την στιγμή που το έκαναν θέμα…ασχέτως πώς το έγραψαν και το έδειξαν!

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Α, ασχέτως! Κι όταν λένε ότι ο Αρτέμης είναι απατεώνας, είναι «ασχέτως»; Όταν όλα τα blogs της ΕΥΠ, τι γράφουν; Αντίθετα σε εμάς, δεν πηγαίνουν όλοι;

Δημοσιογράφος: Αφού έχουν αντίθετη άποψη…

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Δεν υπάρχει «άποψη». Η Αλήθεια είναι μία! Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα. Και η αρνητική διαφήμιση καλό κάνει! Αλλά, όταν η Αλήθεια είναι μία..

Δημοσιογράφος: Όπως εσύ έχεις δικαίωμα να πεις «προδότη», έναν δημοτικό σύμβουλο, άλλο τόσο έχει δικαίωμα και αυτός να σε πει «απατεώνα».

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Αν ενημερώθηκε και δεν συναίνεσε, σαφέστατα είναι προδότης! Εγώ έχω απόδειξη, γιατί, αν το ενημέρωσα και δεν το έκανε, είναι προδότης!! Το κατάλαβες;

Αν όμως δεν έχει ενημερωθεί, δεν μπορώ να τον πω «προδότη». Μιλάμε μόνο με στοιχεία και αποδείξεις. Εσένα σου είπα κάτι, που δεν ήξερες;

Δημοσιογράφος: Δηλαδή, θεωρούμε ότι δεν υπάρχει βούληση για να προχωρήσουν σε αυτή την υπογραφή.

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Το καθεστώς μέχρι σήμερα έχει αποδείξει ότι θέλει τελικά να σκοτώσει τον Έλληνα και αυτό αποδεικνύει κάθε μέρα, γιατί αν ήθελε, θα έκανε τις εκταμιεύσεις, θα είχαν ξεκινήσει τα έργα και δεν θα είχαν χαθεί τόσες χιλιάδες ζωές συνελλήνων μας!

Άρα, όσο το τρενάρουμε, κάθε μέρα σκοτώνουν κι άλλους. Δεν είναι δολοφόνοι; Τι είναι;

Δημοσιογράφος: Αυτό, είπες, γίνεται σε όλον τον πλανήτη!

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Ναι, αλλά τώρα σου μιλάω για την Ελλάδα. Είμαστε στην Ελλάδα και μιλάμε για τους δικούς μας! Αποδείξανε όλοι τι είναι; Έκαναν κάτι από αυτά που είπανε;

Δημοσιογράφος: Σίγουρα όχι!

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Εδώ, στο δημοψήφισμα, ΟΧΙ είπε ο κόσμος και το έκαναν ΝΑΙ! Τι λέμε τώρα;

Δημοσιογράφος: Σε αυτό δεν μπορώ να διαφωνήσω!

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Σε κανένα δεν μπορείς να διαφωνήσεις! Και Έλληνας να μην είσαι και να είσαι Ουκρανός, η Ουκρανία δεν έχει Καταπιστεύματα; Έχουν όλοι! Σκοπιανός, όποιος και να είναι, έχουν και αυτοί! Πρέπει να το μάθουν όλοι, να τα πάρουν, να τελειώνουμε! Δηλαδή, όλοι οι λαοί καταπιέζονται κι όχι μόνο οι Έλληνες!

Δημοσιογράφος: Για ποιο λόγο το κάνουν αυτό;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Μάλλον, αναρωτήσου αν αυτοί που το κάνουν, είναι άνθρωποι! Γιατί άνθρωπος, δεν θα σκότωνε άνθρωπο.

Δημοσιογράφος: Εντάξει τώρα…. Αν γινόταν ένας πόλεμος…

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Αν τώρα είχαμε πόλεμο, θα πολεμούσαμε δίπλα-δίπλα μαζί τον ίδιο εχθρό; Σήμερα, ξέρουμε ποιος είναι ο εχθρός; Τώρα έχουμε οικονομικό πόλεμο. Πάλι πόλεμος δεν είναι;

Δημοσιογράφος: Οι τράπεζες!

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Πάλι δεν σκοτώνεται ο κόσμος; Δεν είναι οι Παγκόσμιοι Τραπεζίτες; Είναι ή δεν είναι;

Δημοσιογράφος: Αυτό θέλει συζήτηση.

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Ποιοι έχου το 97% των κεντρικών τραπεζών παγκοσμίως; Δεν τις έχουν οι παγκόσμιοι τραπεζίτες; Ροθτσάιλντ, Ροκφέλερ J&B Morgan που έχουν και τους Οίκους αξιολόγησης; Δεν είναι 8 οικογένειες τραπεζιτών όλες; Ξέρουμε δηλαδή ποιος είναι ο εχθρός! Είναι αυτός! Σε συνεργασία με το καθεστώς, τι έκαναν αυτοί; Σύσταση συμμορίας. Και ποιους σκοτώνουν; Τους πραγματικούς Ιδιοκτήτες που παράγουν τον πλούτο, που είναι οι Άνθρωποι. Ή παράγουν αυτοί τον πλούτο; Εσύ παράγεις πλούτο κι όχι αυτοί. Εμείς παράγουμε πλούτο! Αυτοί παράγουν κάτι; Τι παράγουν; Ούτε καν πολιτική! Άρα, αν δεν είναι επικυρίαρχοι, τι είναι; Τι καλό έχουν προσφέρει στην Πολιτεία και στην Κοινωνία, χρόνια τώρα, πέρα από πολέμους, δυστυχία και αίμα; Τόνοι αίματος χύθηκε! Για ποιον λόγο; Για να είσαι εσύ ελεύθερος! Είσαι όμως ελεύθερος, ή ζεις στο Μάτριξ; Πόσο ελεύθερος είσαι; Νομίζεις ότι είσαι ελεύθερος.

Καταρχήν, δεν ζεις όπως πρέπει! Ζεις μέσα σε μια πόλη, μέσα στις αρνητικές ενέργειες, μακριά από την φύση που έπρεπε να είμαστε όλοι μας! Για αυτό γεννήθηκε ο άνθρωπος;

 Δημοσιογράφος: Αυτό είναι μεγάλη συζήτηση!

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Για να δούμε…από πού ξεκίνησε ο άνθρωπος; Καταλαβαίνεις τι σου λέω; Μέχρι και μεθαύριο να μιλάμε, θα καταλήξεις να μου πεις για αυτές τις 12 Αξίες! Τις βλέπεις;

 Δημοσιογράφος: Δεν διαφωνώ!

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Ξεκίνα από την Λογική και δες ποια είναι η τελευταία: Το ΓΝΩΘΙ Σ’ΕΑΥΤΟΝ! Εκεί πρέπει να φτάσεις! Όταν φτάσεις εκεί θα καταλάβεις. Ούτε εγώ έφτασα εκεί ακόμα! Έχουμε όλοι διαδρομή μπροστά μας!

Για να πάμε λίγο να δούμε τι γίνεται. Είναι δυνατόν να γεννιέται ένα παιδί και να χρωστάει 47.000 ευρώ πριν γεννηθεί καν; Εντάξει, πάρτε τα και μετά θα τα βρούμε.

Όσον αφορά, την Κεντρική Ευρωπαϊκή Τράπεζα που είναι η πρώην Γαλλική τράπεζα, ήταν εγγυήτρια στις Μετοχές Ανατολής και είναι ακόμα εγγυήτρια!

Άρα, ποιος χρωστάει και ποιανού είναι η τράπεζα, γιατί αποδείχθηκε με δικαστική απόφαση ότι ο μόνος νόμιμος Νομέας και με ίσα δικαιώματα με την Εθνική Τράπεζα του Ρόθτσιλντ, είναι ο Αρτέμης ο Σώρρας που έχει τις Μετοχές της Ανατολής για να γίνει η εκκαθάριση της Ανατολής. Η εγγυήτρια τράπεζα είναι η Ευρωπαϊκή κεντρική Τράπεζα και η γερμανική δεν είναι, ή δεν είναι η Federal;

Παντού είναι οι Ρόθτσιλντ και οι Ροκφέλερ, αυτοί είναι παντού! Αυτοί μας τα χρωστάνε. Τα λεφτά μας θέλουμε κι όχι τα δικά τους! Ας τα κρατήσουν! Εγώ θέλω τα δικά μου! Ό,τι είναι δικό μας θα το πάρουμε πίσω και αναφέρεται στο Καταστατικό μας. Ακόμα και την Γλώσσα μας θα πάρουμε πίσω. Πάρε την Γλώσσα σου να δούμε σε τι γλώσσα θα μιλάνε όλοι!

Δημοσιογράφος: Αυτά που βρέθηκαν στα χέρια του Αρτέμη Σώρρα, άμα γνωρίζεις!

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Εγώ ξέρω, αλλά μέχρι εκεί μπορώ να πω. Τα υπόλοιπα θα έρθουν στην ώρα τους. Πάντως, όλα είναι στο φως! Όσα πρέπει!
 

 Δημοσιογράφος: Δηλαδή, δόθηκαν από κάποιον άνθρωπο;

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Οι Μετοχές της Ανατολής για να καταλάβεις, τις κληρονόμησε από την γιαγιά της γυναίκας του. Όταν έγινε το δικαστήριο και ήρθαν όλοι οι Μέτοχοι, γιατί ήρθαν και καμιά σαρανταριά μαϊμούδες μέτοχοι, ήταν ο μόνος που απέδειξε από πού τις έχει, το Πόθεν έσχες, μετατρέπηκαν σε Χρεωστικά Ομόλογα και τα χρωστάει η Εθνική μαζί με την εγγυήτρια τράπεζα που είναι η Ευρωπαϊκή κεντρική Τράπεζα. Τέλος!

Όλοι οι άλλοι δεν μπόρεσαν να αποδείξουν από πού τις έχουν! Αυτός το απέδειξε! Είχε εργοστάσιο, ήταν από τις πλούσιες οικογένειες που είχαν καταθέσει χρυσό και πήραν τις Μετοχές, πριν τους σφάξουν οι Τσετσένοι, οι δολοφόνοι στην καταστροφή της Σμύρνης, την οποία την ήξεραν τρεις μήνες προτού γίνει κι έχουν βγάλει και ΦΕΚ να μην παραλάβουν οι Έλληνες καπεταναίοι εφοπλιστές πρόσφυγες από τα παράλια. Το στημένο σφάξιμο των Ελλήνων. Ψάξε το και αυτό και όσα ψάχνεις, θα βρεις πολλά στημένα. Κι αρχίζει και κουμπώνει κάθετι που έχει διαβάσει και κοίτα να δεις τι έκαναν και εμείς κοιμόμασταν! Τώρα που τα μάθαμε, δεν μπορούμε να κοιμηθούμε! Δεν γίνεται! Ούτε εσύ μπορείς να σταματήσεις, από την στιγμή που ενημερώθηκες και εφόσον είσαι Έλληνας, είσαι υποχρεωμένος να δράσεις, θέλεις, δεν θέλεις, γιατί είναι το Γένος σου.

Δημοσιογράφος: Το αναγνωρίζω ότι είσαστε παθιασμένοι….

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Όχι, δεν είμαστε παθιασμένοι! Είμαστε ειλικρινείς!

Δημοσιογράφος: Αυτό λέω!

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Όταν μαθαίνεις την Αλήθεια, η οποία είναι μία, πρέπει να την δεχτείς, όπως είναι! Δεν υπάρχει καλή Αλήθεια και κακή Αλήθεια. Μία είναι η Αλήθεια! Ή την βλέπουμε, ή δεν την βλέπουμε. Άρα, είναι πάθος αυτό; Όταν λέω την Αλήθεια, δεν θα έχω πάθος; Πότε θα το έχω; Όταν λέω ψέματα; Αυτό είναι ποτήρι; Θα το πεις «ποτήρι»! Αυτό είναι τασάκι, θα το πεις «τασάκι». Ο Τσίπρας είναι προδότης γιατί άλλαξε το δημοψήφισμα; Είναι προδότης! Έκανε το «όχι», ναι; Είναι προδότης! Έπρεπε να είχε παραιτηθεί. Ο ΓΑΠ είπε ότι είμαστε τεμπέληδες και μας έβαλε στα μνημόνια; Είναι προδότης του Έθνους! Δεν μπορείς όμως να τον πεις προδότη τον ΓΑΠ, γιατί είναι Εβραίος! Ούτε το Τσίπρα μπορείς! Για σκέψου από πού κατάγεται κι όλοι οι άλλοι. Γιατί για να είσαι προδότης, θα πρέπει πρώτα να είσαι Έλληνας για να με προδώσεις. Αν δεν είσαι Έλληνας, είσαι εχθρός, αλλογενής ή φίλος αλλογενής. Άρα, προδότης είναι μόνο από το Γένος σου!

Κοιτάμε όλοι την οικογένεια μας και το «εγώ» μας και τον εαυτό μας, ενώ το πρώτο που πρέπει να κοιτάξουμε είναι την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ μας, όπου ο ΟΙΚΟΣ του ΓΕΝΟΥΣ μας είναι η Πατρίδα!

Για να μην σε πάω πιο βαθιά! Θέλω να σε δω και τι θα γράψεις. Πες μου και το όνομα σου για να σε γράψω ότι ήρθες εδώ σήμερα και τα είπαμε…

Δημοσιογράφος: Σκορδάς Άγγελος.

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Κάνεις και τηλεόραση ή μόνο εφημερίδα.

Δημοσιογράφος: Μόνο εφημερίδα.

Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ: Εφημερίδα «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ». Είμαστε εδώ κάθε μέρα, έλα και εσύ να κάνεις το Εξώδικο και στείλε κόσμο. Εφόσον είσαι Έλληνας χρωστάς κι εσύ το κατά κεφαλήν Δημόσιο χρέος που δεν φαίνεται στο ΑΦΜ σου, αλλά υπάρχει. Και στο κάτω-κάτω, δεν λες ότι δεν πληρώνεις, αλλά ότι πληρώνεις και για αυτό είναι νόμιμο. Πληρώνω όμως από εκεί που θέλω εγώ τις βεβαιωμένες και εκκαθαρισμένες οφειλές μου, όχι ό,τι γουστάρουν! Δεν θα πάρει ο καθένας ό,τι θέλει! Πόσα χρωστάμε; Από πού βεβαιώθηκαν; Από εκεί! Μάλιστα!

Αν διαβάσεις πολύ καλά το Εξώδικο θα καταλάβεις και άλλες λεπτομέρειες.


ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΕΛΕΝΑ  ΑΛΕΞΙΟΥ







ΕΔΡΑ ΤΟΠΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ Ε.ΣΥ ΜΕΝΗΙΔΟΣ

ΚΑΛΗ  ΔΗΜΟΥ ΣΚΥΔΡΑΣ

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Τ.Ο Ε.ΣΥ ΜΕΝΗΙΔΟΣ

23810-41004   -  6949429150

EMAIL:   e.sy.menhidos@gmail.com

 

ΡΑΔΙΟ ΑΡΓΩ: http://www.radioargw.gr

 ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: https://www.eurovouli.gr

ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ FB: https://www.facebook.com/esydpkm

 ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ YOUTUBE: https://www.youtube.com/channel/UC-Pn...

 ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:

 https://www.e-synews.gr

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: https://www.dropbox.com/s/pln8t496h3r...

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: https://www.dropbox.com/s/vyaw1vtv3m8...















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


Ο ΕΛΛΑΝΙΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 6ΟΟ:
ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΙΤΗΣ;

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Post Top Ad

ΣΕΛΙΔΕΣ